امروز : ۱۸/ شهریور /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۰۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

جلیلی در یاسوج: دولت سایه ادامه دارد

اگر حرکت مردم مستمر و مقدس است، اگر مردم را در سخت‌ترین شرایط حماسه آفریدند، آیا در اقتصاد و صنعت و کشاورزی نمی‌توانند حماسه بیافرینند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: نباید دچار تردید و تزلزل شد، این حرکت ما با انتخابات تمام نمی‌شود، این حرکت ادامه دارد و همه باید کمک کنیم. چه دولت رقیب ما باشد و چه رفیق ما باشد وظیفه ماست که کمک کنیم روند پیشرفت کشور گم نشود.

به گزارش راه سلام، سعید جلیلی در مراسم شب عاشورا در جمع مردم یاسوج به سخنرانی پرداخت و اظهارداشت: اگر این روزها فراخوان دادیم و گفتیم یک جهان فرصت داریم، بخشی از این فرصت، نعمت‌هایی است که پروردگار متعال به ما داده است، اما فرصت بزرگ‌تر چیست؟ ما میراث‌دار فرهنگی هستیم که یک خانواده، چهار فرزندش را برای جنگ می‌فرستاد.

وی گفت: شهید رئیسی حرکت‌هایی کرد، درحالی‌که عده‌ای به فشار حداکثری روی آورده بودند  و دشمن بعد از شش ماه اعلام کردند فشار حداکثری به ایران، شکست فاحش بود. دشمن فقط فشار نیاورد، بیش از ۲۴۰ شبکه ماهواره‌ای برنامه‌سازی کردند و می‌خواستند مردم را منصرف کنند، ولی مردم ما دچار تردید نشدند.

کاندیدای انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری افزود: اگر حرکت مردم مستمر و مقدس است، اگر مردم را در سخت‌ترین شرایط حماسه آفریدند، آیا در اقتصاد و صنعت و کشاورزی نمی‌توانند حماسه بیافرینند؟ فرزندان عشایر ما در دامان چه کسی بزرگ شده‌اند؟ از روستای قنات ملک کرمان پدر و مادری بدون هیچ ادعایی ولی با ریشه‌های عمیق حسینی و عاشورایی فردی به نام حاج‌قاسم سلیمانی را تحویل این کشور می‌دهند. فردی که در دنیا،  نقشی را ایفاء می‌کند که ابرقدرت دنیا می‌گوید: قاسم سلیمانی کابوس من است. این یک جهان فرصت است، تک‌تک فرزندان شما یک جهان فرصت هستند.

جلیلی گفت: می‌گفتند شما نباید هسته‌ای شوید، نباید موشکی شوید، اما افرادی مثل رضایی‌نژاد، احمدی روشن و شهریاری که عاشورایی بودند، این کار را کردند. فهمیدند اگر ما ادعایی داریم ادامه‌اش استقامت است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار داریم هر کدام از این روستاها باید تبدیل به یک سلول جهش کشور شود و از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه، شیطان بیکار نمی‌شود وقتی حرکتی الهی صورت می‌گیرد، اظهارداشت: شیطان تمام توانش را برای ازبین‌ بردن این حرکت و مانع‌شدن این کار بکار می‌گیرد. این حرکت فقط جنگ‌افزاری و نرم‌افزاری نیست.

وی گفت: در همین عاشورا کسانی که به سیدالشهدا (ع) نامه‌های فراوانی نوشتند و از ایشان خواستند که بیاید، حضرت نماینده می‌فرستند ولی به دلیل عدم تصمیم‌گیری صحیح مردم، حضرت تنها می‌ماند. بعداً مردم جانشان را برای امام حسین(ع) فدا کردند، ولی در زمان خودش نبود، اگر این حرکت را در زمان خود انجام می‌دادند چه‌بسا فاجعه کربلا اتفاق نمی‌افتاد.

کاندیدای چهار دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در عاشورا وقتی فضای ترس ایجاد می‌شود و عده‌ای دچار تردید می‌شوند، بعداً می‌فهمند که این ترس غلط بود، پشتوانه واقعی نداشت، اگر در راهشان محکم ایستاده بودند و باقدرت حرکت می‌کردند، ترس در آنها چاره نمی‌کرد.

وی افزود: اگر به ولایت و امامت و حقیقت دسترسی دارید، باید ملازم ولایت باشید، نه عقب‌تر، نه جلوتر. اینجاست که از تردید دور می‌شوید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط