امروز : ۳۱/ اردیبهشت /۱۴۰۳ - ساعت ۱۲:۴۶

تصاویر دیدار نمایندگان ویژه وزیر بهداشت با پرستار مضروب یاسوجی

نمایندگان ویژه وزیر بهداشت با امین خواهانی، پرستار مضروب بیمارستان شهیدجلیل یاسوج دیدار کردند.

به گزارش راه سلام به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج؛ در پی حادثه ناگوار حمله به پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج، دکتر رضا علی نژاد؛ معاون اجرایی و مهندس داوود امین نسب مدیر نیروی انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت به عنوان نمایندگان وزارت بهداشت با حضور در این بیمارستان از این پرستار عیادت کردند.

دکتر رضا علی نژاد گفت: این اقدام خشونت آمیز را شدیدا محکوم می کنیم و امروز به نمایندگی و دستور اکید مقام عالی وزارت جهت پیگیری این موضوع در این بیمارستان حضور یافته ایم.

وی ضمن قدردانی از مسئولین استانی که از بدو حادثه به این موضوع ورود کردند، افزود: طی دیداری که با دادستان استان داشتیم پیگیر برخورد با ضارب هستیم.

وی ضمن تقدیر و دلجویی از این پرستار افزود: شما یکی از فداکارترین همکاران ما چه در این حادثه و چه در ایام کرونا و نیز راهنمای ما در حوزه سلامت هستید.

دکتر علی نژاد گفت: ما سربازان و خادمین مردم هستیم و کادر درمان ما تا زمانی که امنیت و آرامش نداشته باشند نمی توانند خدمات با کیفیت و کمیت بالا به مردم ارائه نمایند.

وی تاکید کرد: وظیفه دستگاه های امنیتی و نظارتی است که پروتکل های امنیتی خود را در مراکز درمانی تغییر دهند. ما خواهان اتخاذ پروتکل های جدیدی برای حفظ آرامش و امنیت در مراکز درمانی هستیم.

گفتنی است، به پاس قدردانی از این پرستار لوح تقدیری از طرف دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت به امین خواهانی اهدا شد.