امروز : ۱۸/ شهریور /۱۴۰۳ - ساعت ۰۴:۳۶

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

پارسال قرار بود دولت، ۲۰۰ میلیاردتومان به آب و فاضلاب بدهد اما نداد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که از مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات پیش بینی شده در سفر دوم رئیس جمهور سابق برای تکمیل پروژه فاضلاب چهار شهر این استان، هیچ اعتباری برای اجرای این پروژه به استان تخصیص داده نشد.

“اُمید صالحی” در گفت و گو با راه سلام از یاسوج گفت: رئیس جمهور سابق بهمراه جمعی از دولتمردان در روزهای بیست ششم و بیست هفتم تیرماه سال گذشته یعنی یکسال و یک هفته پیش به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر دوم خود را انجام دادند که در آن سفر، مقرر شد ۲۰۰ میلیاردتومان برای اجرای پروژه فاضلاب شهرهای یاسوج، چُرام ، دهدشت و دوگنبدان تخصیص داده شود.

وی با اظهار تاسف از اینکه تاکنون یک ریال هم از اعتبار مُصوب شده به استان کهگیلویه و بویراحمد جهت اجرای پروژه فاضلاب شهرهای چهارگانه عنوان شده، تخصیص داده نشده است، افزود:باوجود تمام پیگیری های شفاهی و کتبی از مسوولان استانی و کشوری، متاسفانه این اعتبار تاکنون در اختیار استان قرار نگرفته است.

تکمیل ۲ فاضلاب دهدشت به ۸۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که برای تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه به چه میزان اعتبار نیاز است؟ هم یادآورشد: برای تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهر دهدشت به مبلغی معادل ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

صالحی گفت: ۲۲۰ کیلومتر شبکه توزیع فاضلاب در شهر دهدشت وجود دارد که تنها ۳۵ درصد جمعیت این شهر بغیر از ساکنان مسکن‌های مهر بُرج علیشر که در مجاورت این شهر دهدشت قرار گرفته را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از شبکه فعلی فاضلاب شهر دهدشت هم فرسوده است، خاطرنشان کرد: تصفیه خانه فعلی شهر دهدشت که بیش از هشت سال پیش بهره برداری رسید پاسخگوی ساکنان فعلی شهر دهدشت نیست.

صالحی گفت: ۳۰ هکتار زمین برای تصفیه خانه دوم شهر دهدشت همجوار با تصفیه خانه فعلی این شهر، خریداری شد که برای تکمیل آن نیز ۱۱۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط