امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۰۲

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

با قلیان کشان کافی شاپ ها و قهوه خانه ها برخورد می شود

رئیس مرکز بهداشت بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که با قلیان کشان کافی شاپ ها و قهوه خانه ها در این استان برخورد قاطع قانونی صورت می گیرد.

به گزارش راه سلام، ” بهنام نیازی” در نشست رسانه ای با اشاره به برخی مشکلات و معضلات ایجاد شده جسمی و روانی جامعه از افزایش مصرف قلیان در کافی شاپ ها و قهوه خانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: عرضه قلیان و مواد دخانی در کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه محیط‌های این قهوه خانه‌ها و کافی شاپ ها برای سلامت مردم مشکل ایجاد می‌کند به گونه‌ای در این محیط‌های بسته امکان انتقال بیماری بیشتر است، خاطرنشان کرد: در شش ماه گذشته ۳۷ قهوه خانه در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی و همکاری و دستور قضایی پلمب و ۲۰۰ مورد هم به تعزیرات معرفی شده است.

رئیس مرکز بهداشت بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوی و امحاء ۹۸۳ قلیان در سطح این شهرستان در شش ماه اول امسال خبردادو یادآورشد:استفاده از سر قلیان‌های یکسان و رعایت نکردن بهداشت، سبب بیماری‌های مختلف می‌شود که می‌طلبد خانواده‌ها آمد و شد فرزاندشان را بهتر کنترل کنند.

نیازی گفت: نظارت بر کافی شاپ‌ها، قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها در دستور کار این مرکز قرار دارد و اکنون ۳۵۰ کافه در شهرستان بویراحمد در حال فعالیت‌ است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط