امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۱۸

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

راه سلام/ مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، «اسماعیل دامیار» به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

دامیار جایگزین محمدکریم آریا که از نهم اسفندماه ۱۴۰۰ این مسئولیت را برعهده گرفته بود، شد.

آریا بعلت تحصیل فرزندان در استات تهران از مدت ها پیش تقاضای اتمام مدیریت در استان و حضور در مرکز شده بود.

دامیار پیش از این رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد بود.

گزارشی از جلسه تکریم و معارفه:

با حضور نماینده رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در ابتدای جلسه، “محمدکریم آریا ” مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از تمامی افراد و دستگاه هایی که قانون برای آنان تکالیفی را تعیین کرده خواست تا پاسخگو باشند و دغدغه مند در حوزه خدمات بهزیستی اقدام نمایند.

مدیرکل سابق بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد کسب رتبه برتر در شاخص رضایت مردمی طی دو سال متوالی را نشان از لطف و همکاری تمامی مجموعه پرسنل بهزیستی استان و شهرستان ها دانست که همیشه توانسته اند در بحث پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی روایت گران و تلاش گران خوبی باشند.

در ادامه هدایت عظیمی فر معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت مبلغ ۸۰ میلیارد ریال جهت اورژانس اجتماعی در زمان مدیریت آریا را کاملا بی سابقه دانست و گفت : اداره کل بهزیستی استان در زمان مدیریت محمدکریم آریا منشأ اثرات و اتفاقات ماندگاری در خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی بوده که همه این اتفاقات مستند به قضاوت افکار عمومی، نظرات کارشناسان و مستند به آمار و عملکرد می باشد.

استفاده از بنگاه های متمول اقتصادی و اجتماعی در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی با جذب ۱۲ میلیار برای شیرخوارگاه، ۴ میلیارد جهت اورژانس اجتماعی دیشموک و… اقدامات مستند مدیرکل سابق بهزیستی است که در اندازه نزدیک نتایج آن مشهود خواهد بود.

سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز از مدیریت محمدکریم آریا در زمان حضور در اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد و افزود: در طول دوران مختلف کارکرد، مدیری به سبک آریا برای خدمت رسانی به جامعه هدف ندیده بگونه ای که هر زمان مسئولی از هر نقطه ای به این استان وارد می‌شد تلاش می کرد سهم سازمان‌ را برای ارتقای خدمت رسانی می گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: رفتن آقای آریا از بهزیستی بنا بر دلایل شخصی و مشکلاتشان بوده که اشکال تراشی و مانع تراشی ما همچنان که در سایر ماموریت ها موفق بودن در این ماموریت نیز بر ما فائق آمدند و قطعا حضورشان در پایتخت می تواند نقطه قوتی برای بهزیستی استان باشد.

هاشمی مهر در ادامه افزود: امیدواریم نماینده رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام درخواست ما به ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور بخواهند تا از ظرفیت وجودی و اثرگذار آقای آریا در حوزه های ملی استفاده شود.

عرب زاده مشاور و نماینده رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: شان حضور من برای ابلاغ سلام دکتر قادری ریاست سازمان بهزیستی کشور به مجموعه پرسنل بهزیستی و تشکر و قدردانی از خدمات مدیرکل جوان و جهادی بهزیستی و سپردن مسئولیت به اسماعیل دامیار سرپرست جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

عرب زاده افزود: فارغ از فعالیت های خوبی که مجموعه همکارانمان در مجموعه بهزیستی سراسر کشور انجام داده و گزارش آنها برای ما ارسال می گردد، یکی از بهترین اتفاقات در زمان دکتر قادری پیوستن بیش از ۳۵۰ هزار نفر مددجوی پشت دریافت خدمات به دریافت خدمات مستمر است.

اسماعیل دامیار سرپرست جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از خدمات مدیرکل اسبق بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مجموعه نمایندگان استان بتوان با تلاش در تامین بودجه و جلب نگاه خیرین، شرایط خوبی را برای خدمت رسانی بی نظیر به جامعه هدف فراهم نماییم‌.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط