امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۳:۲۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

کشف و ضبط ۱۹ هزار لیتر مشروبات الکی در یاسوج

چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بارویکرد پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی برگزار شد.

به گزارش راه سلام، سید علی ملک‌حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با عنایت به گزارشات شهروندان عزیز و رصد اطلاعاتی مامورین انتظامی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در چندین روز متوالی در محلات هدف شهر یاسوج با حضور مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی و کلانتری‌های ۱۱و ۱۴ یاسوج و نظارت معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار و در بازرسی از سه منزل مسکونی که مخفیانه تبدیل به آشپزخانه تولید مشروبات دست ساز شده بودند حدود ۱۹ هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این راستا متهمین دخیل در تولید این مشروبات الکلی شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند و همچنین تمامی الات و ادوات تولید مشروبات مکشوفه ضبط شدند‌.

ملک حسینی افزود: برخورد با تولید و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در شهرستان برای ایجاد امنیت شهروندان از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی و دادستانی می‌باشد و تاکنون اقدامات قضایی و انتظامی موفقیت‌آمیزی صورت گرفته است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط