امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۴۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در محور شیراز – یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از یکدستگاه وانت نیسان در محور "شیراز- یاسوج" خبرداد.

به گزارش راه سلام، “سردار کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور “شیراز – یاسوج” به یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بررسی مأموران، مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ اسکورت کننده مواد مخدر و در بازرسی از وانت نیسان نیز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

مصطفایی با اشاره به اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی اَمان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط