امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۸:۰۴

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

توصیه نمی کنم دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی کهگیلویه و بویراحمد درس بخوانند

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که توصیه نمی کند دانش آموزان در مدارس غیردولتی این استان درس بخوانند چراکه مدارس دولتی بهتر از مدارس غیردولتی در این استان است.

“محمد جمالی‌آرند” در گفت و گو با راه سلام گفت:بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز استان کهگیلویه و بویراحمد در مدارس غیرانتفاعی این استان تحصیل می‌کنند، بنده هیچوقت توصیه نمی‌کنم که دانش‌آموزان به مدارس غیردولتی بروند زیرا کیفیت آموزش مدارس دولتی استان قطعاً بهتر از مدارس غیر انتفاعی است.

وی با بیان اینکه طبق شاخصه‌های آموزشی و تربیتی مدارس دولتی استان برتر از مدارس غیر انتفاعی هستند، یادآورشد:  مدارس دولتی استان هم از نظر فضا، امکانات و خروجی از غیرانتفاعی‌ها بهتر هستند اگرچه مدارس غیر دولتی، کمک کار آموزش و پرورش هستند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از سه هزار آموزشگاه در سطح استان پذیرای دانش‌آموزان می باشد و پیش‌بینی ما این است که ۱۷۲ هزار نفر روز اول مهرماه در مدارس حضور پیدا کنند.

برای هوشمندسازی مدارس نیازمند کمک های سازمان برنامه و بودجه هستیم

جمالی آرند با اشاره به اینکه تمامی مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و هیچ گونه کمبود معلمی در استان وجود ندارد، اظهارداشت: اگر کمبود و کسری معلم هم وجود داشته باشد با استخدام‌های جدید ماده ۲۸ جبران شده است.

وی تاکیدکرد که برای هوشمندسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، نیازمند کمک‌های خارج از آموزش و پرورش هستیم و ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه استان حتماً پای کار بیاید.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی خواست به کمک آموزش و پرورش بیایند تا آموزش و پرورش از این وضعیت بیرون بیاید.

جمالی آرند در بخش دیگری از سخنان با اظهار تاسف از اینکه سرویس مدارس در اختیار آموزش و پرورش نیست و در اختیار شهرداری است، تصریح کرد:نقش آموزش و پرورش در این زمینه فقط یک نقش پیشنهاد دهنده است و گرنه خیلی جایگاه قانونی در این خصوص ندارد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط