امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۱۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

می توانیم هر هفته یک مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح کنیم

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و کارشناسی شده، این اداره کل توان افتتاح یک مدرسه در هر هفته را دارد.
“سیدرضا حسینی نیک” در حاشیه بازدید برادران میرناطقی از خیرین مدرسه ساز ایران به راه سلام گفت: همانطوری که در هفته دولت پروژه های مهمی در حوزه مدرسه سازی تقدیم دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد کردیم، اکنون توان افتتاح هر هفته یک مدرسه را تا پایان سال داریم.
وی با بیان اینکه افتتاح هر هفته یک مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد یک رکورد اجرایی کم نظیر در استان محسوب می شود، اظهارداشت: سال ۱۴۰۲ سالی متفاوت و ویژه برای تحول پروژه های آموزشی استان هست و در این بین با مدیران مناطق آموزش و پرورش جهت بازگشایی مدارس نیز هماهنگ هستیم.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در یکسال گذشته بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان خیرین مدرسه ساز در تکمیل مدارس این استان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۰۰ درصدی دارد.

حسینی نیک با تاکیدبراینکه بعداز مهرماه امسال هیچ مدرسه مشارکتی نیمه تمام در این استان نخواهیم داشت که این موضوع در کشور بی سابقه هست، خاطرنشان کرد: این برنامه ریزی باعث تمایل بیشتر خیرین جهت تکمیل پروژه ها بدلیل سرعت تکمیل و تحویل پروژه ها توسط اداره کل نوسازی مدارس در استان شده است.

“امیرمهدی میرناطقی” از خیرین مدرسه ساز ایران هم در حاشیه این بازدید به راه سلام گفت: آماده شدن این پروژه ها برای بهره برداری در مهرماه امسال را محال ارزیابی کرده بودیم اما امروز با دیدن این مدارس، خوشحال شدیم و صمیمانه از اداره کل نوسازی مدارس استان قدردانی و تشکر می نماییم.

او افزود: جهت تکمیل مدرسه ای بزرگ در یاسوج در آینده مشارکت می کنیم.
به گزارش راه سلام، مدارس خیرسازی متعددی از جمله ۹ کلاسه خانم ساغریچی باهنر سه یاسوج ، مدرسه ۹ کلاسه ایرانسل شهرک امام علی (ع) یاسوج، خوابگاه امیر سی‌سخت دکتر میرناطقی ، مدرسه ۹ کلاسه شهید مطهری با مشارکت خانواده جانباختگان سانحه هواپیمایی یاسوج و مجتمع شبانه روزی امام خمینی (ره) سی‌سخت با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان (خیر میرناطقی) آماده افتتاح و بهره برداری است.

    

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط