امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۳۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

۱۲۰ فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی افتتاح می‌شوند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۲۰ فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی در آستانه آغاز سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش راه سلام، سید رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: ۱۲۰ طرح آموزشی، ورزشی و فرهنگی در قالب ۳۴۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان مهر ۱۴۰۲ در مناطق مختلف استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

حسینی نیک با اشاره به طرح شهید پناهی مبنی بر جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز که از برنامه های دولت سیزدهم است،افزود: با مشارکت بنیاد برکت ۷۷ مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز روستایی که بیشتر در مناطق محروم استان قرار داشتند جمع آوری و مهر ماه امسال دیگر مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در سطح استان نخواهیم داشت.

وی گفت: در این طرح ۱۲۳ کلاس درس با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به فضا‌های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

حسینی نیک به طرح شهید عجمیان مبنی بر تعمیر و تجهیز میز و صندلی‌های قدیمی و فرسوده و شاداب سازی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: ۷۰۰ میلیون تومان مبلغ اولیه به این طرح اختصاص داده شد که توانستیم این میزان را جذب کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب این طرح بیش از سه هزار صندلی و میز و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان رنگ خریداری شده و برای زیباسازی و شاداب کردن فضای مدارس در اختیار گروه‌های جهادی قرار داده شد.

حسینی نیک تاکید کرد: بنا را بر این گذاشته ایم که مهرماه امسال هیچ مدرسه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلی در زمینه تجهیزات نداشته باشد و هنرستان‌ها و خوابگاه‌های دانش آموزی در اولویت قرار دارند.

وی افزود: همچنین ۱۸۰ دستگاه کامپیوتر، دستگاه کپی و پرینتر تهیه و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفته و در مراسمی توزیع می شود.

حسینی نیک بیان کرد: دهه اول مهر ماه خوابگاه‌های دانش آموزی استان رصد و تعدادی پتو،تخت و ملافه بین آن‌ها توزیع خواهد شد و نمی‌گذاریم که دانش آموزی در این زمینه مشکلی داشته باشد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط