امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۵۸

  • صفحه نخست
  • آموزش و پرورش
  • ۳۵ مدرسه لوداب سرویس بهداشتی ندارد/ از فرمانده سپاه استان انتظار داریم به وعده سال گذشته خود عمل کند

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

۳۵ مدرسه لوداب سرویس بهداشتی ندارد/ از فرمانده سپاه استان انتظار داریم به وعده سال گذشته خود عمل کند

بخشدار لوداب در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 145 مدرسه در بخش لوداب 35 مدرسه فاقد سرویس بهداشتی و نیازمند تانکر آب است، سال گذشته قرار بود از طریق قرارگاه سازندگی مشکل مدارس حل شود ولی به هر دلیلی یا بخاطر نبود بودجه، حل معضل سرویس های بهداشتی امکان پذیر نشده است.

“کورش بی‌نیاز” در گفت و گو با راه سلام گفت: بخش لوداب دارای ۱۴۵ مدرسه از جمله ۱۱۲ مدرسه ابتدایی، ۱۸ مدرسه متوسطه اول و ۱۵ مدرسه متوسطه دوم و دارای ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز است.

وی با بیان اینکه از ۱۴۵ مدرسه بخش لوداب در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مدرسه ۱۰ مدرسه کپری هستند و نیاز به مدرسه پیش ساخته داریم، اظهارداشت: فقط ۲ مدرسه در بخش لوداب تجهیزات کامپیوتر و پرینتر دارند و بقیه مدارس ابتدایی بخش فاقد کامپیوتر و پرینتر هستند.

بخشدار لوداب در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تعداد ۴۵ مدرسه فاقد پکیج گرمایشی و ایمنی لازم هستند و از بخاری برقی استفاده می شود.، خاطرنشان کرد: با همت اداره کل نوسازی مدارس، یک مدرسه یک کلاسه در چشمه جفته و یک مدرسه سه کلاسه در روستای مورنا به بهره برداری می رسد، دو مدرسه در اشکفت سیاه و مله آبگیر در حال ساخت هستند.

بی نیاز گفت: بخش لوداب در حوزه مدارس مشکلات زیادی دارند، ۱۲ مدرسه نیاز به محوطه کشی دارد، ۱۸ مدرسه نیاز به آسفالت دارد، شش مدرسه نیاز به ایزوگام دارد، ۴۰۰ متر موکت در نمازخانه ها نیاز داریم، ۴۵ مدرسه فاقد سیستم گرمایشی و ایمنی هستند، تعمیرات کارگاهی کاردانش و فنی و حرفه ای نیاز داریم، کَیت های آموزشی ابتدایی و متوسطه برای دروس مختلف، وسایل ورزشی از جمله نیازمندی های مدارس بخش لوداب است.

وی افزود: ۳۵ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی و نیازمند تانکر آب است و ۱۸ مدرسه اجاره ای داریم که مشکلات خاص خود را دارد. ۳۵ میز معلم، ۳۰ تخته وایت برد، میز و صندلی دانش آموزان نیز نیاز داریم.

بخشدار لوداب از عملی نشدن وعده فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مدارس این بخش هم خبرداد و یادآورشد: سال گذشته سردار خرمدل فرمانده سپاه استان قول دادند که از طریق قرارگاه سازندگی مشکل مدارس حل شود ولی بهردلیلی یا بخاطر نبود بودجه، معضل سرویس های بهداشتی حل نشده است.

بی نیاز گفت: از مسئولین استان تقاضا داریم در راستای پیشرفت علم و با توجه به نیاز امروز دانش آموزان بخش لوداب، سیستم های الکترونیکی، سیستم های هوشمند و تجهیزات میز و نیمکت، پکیج های گرمایشی برای مدارس درنظر بگیرند.

به گزارش راه سلام، بخش لوداب از بخش های تحت مدیریت فرمانداری شهرستان بویراحمد بوده که با یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر از ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط