امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۳:۳۴

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

موحد در انتصاب مدیرکل صمت هیچ نقشی نداشت + گزینه موحد؟

طی حُکمی از سوی وزیر صمت، مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش راه سلام/  طی حُکمی از سوی “مهندس علی آبادی” وزیر صمت دولت سیزدهم، “سید تیمور موسویان” فرزند شهید والامقام ” موسویان” از طایفه اصیل سادات امامزاده علی(ع) و از مُجرب ترین کارشناسان سازمان صمت در استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان مدیرکل این سازمان در استان منصوب شد.

موسویان از مدیران سازمان بازرگانی سابق و البته مدیر آن اداره در کهگیلویه بزرگ بوده است.

با انتشار خبر انتصاب او در رسانه های خبری، واکنش به این انتصاب شروع و جریان منتسب به نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ، انتصاب ” موسویان” را به موحد ربط و بسط داده اند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با راه سلام تاکیدکرد که “موحد” با انتصاب “سیدتیمور موسویان” مخالف و اساسا دلیل تاخیر در انتصاب “موسویان”، مخالفت های فراوان “موحد” با “موسویان” بوده است.

وی گفت: گزینه آقای موحد برای انتصاب مدیرکلی صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، “مجید افرا ” از شهرستان چُرام بود تا با انتصاب “افرا” بتواند نارضایتی های گسترده چُرامی ها را از خود ترمیم ببخشد.

این منبع مطلع تاکیدکرد که “موسویان” گزینه اول و آخر شخص استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده و احمدزاده برای انتصاب موسویان در سازمان صمت استان بسیار اصرار و پافشاری کرده است.

وی افزود: “موسویان” مدیری مستقل بوده و آنچه که در کهگیلویه بزرگ در حال بازنشر است فقط برای بدست گرفتن فضای رسانه ای به سود جریان نماینده فعلی این حوزه انتخابیه در آستانه انتخابات است.

راه سلام آمادگی خود برای انتشار پاسخ به سخنان این منبع آگاه را اعلان می دارد.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط