امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۳۳

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: جنایت نسل کشی رژیم صهیونیستی محکوم است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین در غزه محکوم است و امروز بدنبال کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی همه مردم دنیا را اندوه فرا گرفته است.

به گزارش راه سلام، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در تجمع مردم کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اقدام ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی در نسل کشی مردم بی دفاع غزه به همه مردم دنیا ارتباط دارد و امروز همه مردم دنیا به عنوان انسان عزاداران شده اند و انسانیت و شرافت عزادار شده است.

وی افزود: اندوه دنیا را فرا گرفته است ،رئیس جمهور نابخرد آمریکا و سران کشور های جنایتکار توسط رژیم صهیونیستی دست به نسل کشی زده اند که این کار تمام بشریت را تهدید می کند. می طلبد همه مردم دنیا قیام کنند و اجازه ندهند این روند پیش برود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اکنون مردم غزه قتل عام می شوند و چنانچه دشمنان بشریت پیروز شوند این نسل کشی در دنیا استمرار پیدا خواهد کرد. امروز همه دشمنان بشریت در یک طرف ماجرا جمع شده اند.

احمدزاده تاکید کرد: همه دنیا باید علیه جنایتکاران دست به اقدام عملی کنند و نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع در غزه را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: آب و غذا را بر مردم می بندند و اجازه نمی دهند به بیماران دارو برسد این موارد کارهای ضد بشریت است و تمام مجامع حقوقی در دنیا وظیفه دارند با این پدیده جدید مقابله کنند و انسانیت را از دست این جنایتکاران نجات دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ما در بالای قله هستیم و تنها چند قدم مانده است این قدم ها را راسخ و محکم برداریم. دشمن در حال نابودی است و افکار عمومی جهان علیه ان است.

احمدزاده بیان کرد: اکنون همه دنیا علیه اسرائیل و آمریکاست و همه مردم دنیا یک مطالبه دارند و آن هم حفظ انسانیت است.

به گزارش راه سلام، همزمان با اعلام خبر جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و قتل عام بیماران و مردم فلسطین همگام باآزادی خواهان جهان، دل های مردم کهگیلویه و بویراحمد محزون شده است.

جنایات صهیونیستی ها طی روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه بیست و پنجم مهر ماه به اوج خود رسید و با کشته شدن صدها نفر از غیرنظامیانی که به یک بیمارستان پناه برده بودند دل های آزادی خواهان جهان را به درد اورد.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اعلام عزای عمومی در پی جنایت های شب گذشته در حالی که چشم هایشان پر از اشک است و از کشتار مردمان بی دفاع غیرنظامی به ویژه کودکان و زنان غزه در حزن و اندوه هستند این جنایت ددمنشانه را محکوم کردند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط