امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۱:۳۲

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • انتخابات در بویراحمد شبیه برره بالا و برره پایین شده است/ شاهد رفتارهای ترامپی در انتخابات بویراحمد هستیم

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

انتخابات در بویراحمد شبیه برره بالا و برره پایین شده است/ شاهد رفتارهای ترامپی در انتخابات بویراحمد هستیم

یک فعال سیاسی اصولگرا و استاد دانشگاه با اظهار تاسف از نحوه فعالیت های انتخاباتی در حوزه انتخابیه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد، شیوه ها و تکنیک های انتخاباتی در این حوزه انتخابیه را شبیه انتخابات در سریال طنز برره بالا و برره پایین عنوان کرد.

به گزارش راه سلام، ” شیرعلی خرامین ” در گفت و گوی رسانه ای با اظهار تاسف از این ادبیات و تکنیک های کنونی انتخاباتی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در شآن کاندیداها و مردم این منطقه نیست، خاطرنشان کرد: این نوع تکنیک ها و این نوع روش ها، آدم را یاد سریال برره بالا و برره پایین می اندازد.

وی با بیان اینکه، این را علیه آن و آن را علیه دیگری کرده ایم م این کارهایی است که زیبنده این مردم نیست، یادآورشد: شرمگینانه و غمگینانه باید عرض کنم که امروز سبک و منازعات رقابت های انتخاباتی در بویراحمد بحدی تنزل پیدا کرده که هرکس از بیان آن، صحبت کردن در مورد آن و حتی فکر کردن به آن احساس شرم می کند و احساس می کند که زیبنده این مردم و منطقه نیست.

این استاد روانشناس و کاندیدای انتخاباتی اصولگرایان بویراحمد در انتخابات دوازدهم مجلس گفت: ما قرار است بعنوان عصاره و نماینده این مردم باشیم، قراره است بعنوان گُل سر سبد این مردم به تهران برویم و نمایندگی این مردم را در داشته باشیم، اما ادبیاتی بکار می بریم که این ادبیات زیبنده و در شآن این مردم نیست.

خرامین با تاکید براینکه هم از نظر ادبیاتی و هم از نظر شیوه ها و تکنیک های انتخاباتی، بصورت وحشتناکی، تنزل را در شرایط کنونی انتخابات می بینیم، اظهارداشت: در ادبیات امروزی، شاهد بدترین بی حرمتی ها و بدترین رجزخوانی ها هستیم، بدترین تهدیدها را علیه همدیگر می بینیم و احساس می کنیم داریم جنگی را مشاهده می کنیم.

شاهد ادبیات و رفتارهای تحقیرآمیز ترامپی در انتخابات بویراحمد هستیم

وی با بیان اینکه ردپای ادبیات تهدیدآمیز و تحقیرآمیز ترامپی را بصورت زیاد و به وفور داریم مشاهده می کنیم، تصریح کرد: این ادبیات، زیبنده ما و یک کاندیدای انتخاباتی و مردم نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از شیوه های رایج در جلب نظر آرای مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: علاوه بر ادبیات و تکنیک های ناروایی که اکنون در این حوزه انتخابیه شاهد آن هستیم، از طرف دیگر، ما شیوه هایی را برای جلب نظر مردم بکار می گیریم که روش های صحیح و درستی نیست.

خرامین گفت: امروز در یک منطقه، چهار تا آدم را در یک خانه جمع می کنیم و بعد می گوییم فلان گذرگاه را گرفتیم، از سویی دیگر، کاندیدای دیگری جای دیگری می رود و می گوید من فلان منطقه را گرفتم، فلان حیات خلوت را گرفتم، عین الاسد را زدم.

وی با بیان اینکه چیزهایی که اصلا برای یک آدم باورکردنش هم مشکل و سخت است اکنون در حال شیوع و گسترش فراوان در منطقه است، یادآورشد: براحتی به حریم همدیگر داریم تجاوز می کنیم و آهنگ مارش و جنگ علیه همدیگر می گذاری.پ

این استاد دانشگاه با طرح این سوال که مگر قرار است ما همدیگر را بزنیم که مارش جنگی پخش می کنیم؟، یادآورشد: این ادبیات و تکنیک ها، ادبیات و تکنیک های زیبنده ای نیست.

خرامین با تاکید براینکه، ما مردم را علیه همدیگر به جان هم انداخته ایم و در یک روستا، برادر را علیه برادر کرده ایم، تصریح کرد: الان انتخابات در این منطقه بگونه ای شده که برادر دارد برادرش را تهدید می کند.

وی گفت: جنگ بین برادر، خانواده، فامیل، طوایف و مناطق جغرافیایی را داریم دامن می زنیم و اینها زیبنده این مردم نیست.

این فعال سیاسی و کاندیدای انتخاباتی اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی، بدون اشاره به نام منطقه خاصی در بویراحمد، اظهارداشت: برادر کینه برادر را به دل گرفته و می رود جلوی خانه برادر، عکس می گیرد و استوری می کند و مارش جنگ بر استوری می گذارد و فردا دوباره کاندیدای دیگری به خانه برادر دیگر می رود و این برادر علیه آن برادر قیام می کند.

خرامین افزود: توصیه میکنم به دوستانم، رقبای رفیقم و عزیزانی که حُرمت شان برای من واجب است، دست بکشیم از این کارها، ما قراراست عصاره این ملت باشیم، قرار است نماینده این ملت باشیم، این ادبیات و روش ها ، زیبنده این ملت نیست.

وی با تاکید براینکه مردم و مناطق را به جان هم نیندازیم، کینه و نفرت را در جامعه پخش نکنیم، دعوا راه نیندازیم و تهدیدها را کنار بگذاریم، ادامه داد: بگذاریم انتخاباتی درست، آگاهانه، روشنفکرانه و منطقی برگزار شود و فردی را که مردم خودشان می خواهند انتخاب کنند.

خرامین گفت: کاندیداهای انتخاباتی در بویراحمد یقین بدانند که این مردم به این گونه ادبیات و تکنیک های شما پاسخی نخواهند داد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط