امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۱:۱۷

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • انتقاد شدید امام جمعه سرفاریاب از فرماندار چُرام/ فرماندار نگذاشت استاندار به سرفاریاب بیاید

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

انتقاد شدید امام جمعه سرفاریاب از فرماندار چُرام/ فرماندار نگذاشت استاندار به سرفاریاب بیاید

امام جمعه سرفاریاب از وضعیت نابه سامان شهر سرفاریاب و عدم حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این شهر انتقاد کرد.

به گزارش راه سلام، امام جمعه سرفاریاب در خطبه های این هفته سرفاریاب گفت: در همه امور حد اعتدال و وسط را رعایت کنیم حتی در مهر و محبت کردن.

ححت الاسلام زارعی پور با تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مناطق محروم سرفاریاب گفت: در ابتدای سفر تلاش هایی صورت گزفت که استاندار از شهر سرفاریاب بازدیدی داشته باشند و به مشکلات رسیدگی شود.

وی با اشاره به قول استاندار برای حضور در سرفاریاب افزود: متاسفانه کارشکنی های فرماندار چرام و بخشدار سرفاریاب مانع از حضور استاندار در شهر شدند.

حجت الاسلام زارعی پور با انتقاد از بی توجهی فرماندار چرام به سرفاریاب گفت: سهم جوانان از معادن چه شد؟ آب دهنو و روستاها چه شد؟ ورودی‌ها و خروحی های شهر چه شد؟ مشکلات درمانگاه چه شد؟ اعتبار ورزشگاه سرفاریاب چه شد؟ هیات های ورزشی جه امکاناتی دارند؟ وضعیت آب شرب که هر روز مشکلاتی برای مردم ایجاد می کند، چه شد؟

امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: علامت گذاری جاده باغچه سادات و پشته زیلایی چه شد؟ استقلال ادارات چه شد؟ چرا فرماندار و بخشدار مانع شدند؟ برای آمد و رفت مردم به شهرستان ایستگاه وجود ندارد و مردم هزینه های زیادی را برای حمل و نقل متحمل می شوند، چه کرده اید؟ چرا مشکلات را حل نمی کنید؟ چرا با مردم این طور برخورد می کنید؟

حجت الاسلام زارعی پور گفت: مردم، خانواده شهدا و جوانان گلایه مند هستند، بیایید و پاسخ مردم را بدهید.

امام جمعه سرفاریاب در پایان از حضور مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در نماز جمعه و پاسخ به مطالبات مردم تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش راه سلام، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این سفر از قطع انگشتان دست های برخی از روستانشینان بیدانجیری چُرام بشدت اظهار نگرانی کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخگوی انگشتان قطع شده روستانشینان بیدانجیر چرام باشد

انگشتانی که مظلومانه و معصومانه در روستای بیدانجیر چُرام قطع می شود

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط