امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۰۲

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

اَشد مجازات برای ضارب پرستار یاسوجی درنظر گرفته می شود

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که اَشد مجازات برای ضارب پرستار یاسوجی از سوی دستگاه قضایی اعمال می شود.

به گزارش راه سلام، “سیدعلی ملک حسینی ” در عیادت از پرستار مصدوم بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: آنچه فیلم دوربین مداربسته بیمارستان نشان می دهد یک خطر بسیار بزرگ از سر ایشان رفع شد، متهم پرونده براساس آنچه که فیلم نشان می دهد، کاملا ناگهانی و بدون دلیل به ایشان حمله ور شده و با چاقو به یک ناحیه حیاتی ضربه زده است.

وی گفت: بعد از این ضربه، متهم مهار و بازداشت شد، اکنون با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، دستگاه قضایی با تمام قدرت و قوا پشتوانه کادر درمان خواهد بود و اینگونه پرونده ها اگرچه امیدواریم دیگر شاهد نباشیم اما اگر اتفاقی بیفتد، در شعبه ویژه و بصورت ویژه رسیدگی می شود.

ملک حسینی افزود: کسانی که نظم بیمارستان و چنین اماکنی را بهم می زنند، بدانند که نظم این اماکن از مصادیق حقوق عامه است و ضارب اکنون به حقوق عامه تجاوز کرده و باید منتظر شدیدترین و سنگین ترین مجازات های قانونی باشند.

” محمد خواهانی ” پرستار یاسوجی، بامداد روز یازدهم آذرماه توسط فردی با هویت معلوم مورد مصدومیت با چاقو از ناحیه گردن قرار گرفت.

او اکنون در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط