امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۳۵

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

بزرگواری، گزینه نهایی مجمع نخبگان دانشگاهی- حوزوی

در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از کاندیداتوری «جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین بزرگواری» در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را اعلام می نماید

به گزارش راه سلام،  مجمع نخبگان دانشگاهی حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای ضمن فراخواندن مردم فهیم استان به مشارکت در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم، ضمن حمایت قاطع از آیت الله ملک حسینی در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در خصوص کاندیداهای مورد حمایت این تشکل در حوزه های انتخابیه استان بیانیه ای صادر نمود که به شرح ذیل به اطلاع مخاطبان رسانده می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»(رعد۱۱)

«حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد»(مقام معظم رهبری مدظه العالی)

سپاس خداوند متعال را که فرصت حضور در عرصه ای دیگر برای مشارکت در تعیین سرنوشت را برای ملت نستوه ایران فراهم نمود. انتخابات راهکاری برای انسجام اجتماعی و وحدت دولت- ملت است. شایسته گزینی و سپردن امور برای یک دوره چهار ساله به نمایندگان ملت می تواند ظرفیت استفاده حداکثری از توان اجتماعی را برای توسعه جامعه فراهم نماید.

مجلس و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت مطالبه ای تاریخی و ناشی از فهم ایرانیان برای حفظ موجودیت ایران عزیز است. راهکاری که در تاریخ معاصر ایران اسلامی سنگ بنای تقویت اراده ملی در راستای دفاع از تمامیت ارضی و توسعه ایران است و با انقلاب اسلامی به کمال رسید.

ارتقای بینش سیاسی و تقویت مشارکت مردم در سرنوشت خود، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به درستی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بر آن تاکید دارند. انتخابات در نظام مردم سالاری دینی تمامی مناصب و مسئولیت ها را، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم متاثر از این راهبرد می نماید.

مجمع نخبگان دانشگاهی –حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن فراخواندن ملت نستوه ایران به ویژه هم استانیهای عزیز به شرکت در این رویداد ملی و با اعلان حمایت قاطع خود از کاندیداتوری حضرت آیت الله ملک حسینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با نهایت احترام به همه کاندیداهای محترم که هرکدام ظرفیتی برای رقم زدن این حماسه ملی هستند،

در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از کاندیداتوری «جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین بزرگواری» در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را اعلام می نماید.

لازم به توضیح است در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و حوزه گچساران و باشت با توجه به عدم توافق بر گزینه ای مشخص، بر این اساس، تاکنون قصد اعلان حمایت از کاندیدای خاصی مطرح نیست و در صورت رسیدن به تصمیمی جدید متعاقبا به اطلاع مردم شریف حوزه های انتخابیه نامبرده خواهد رسید.

و من الله توفیق

مجمع نخبگان دانشگاهی- حوزوی استان کهگیلویه و بویر احمد

 

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط