امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۱:۲۸

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

بهرامی تائیدصلاحیت شده است/ انتخابات بویراحمد پرشورتر می شود

یک منبع آگاه از تاییدصلاحیت " محمد بهرامی " کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی که خواست نامش فاش نشود به راه سلام گفت: براساس آخرین خبری که از برخی منابع گرفته ایم، صلاحیت مهندس محمد بهرامی از سوی هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان موردتائید واقع شده است.

این منبع آگاه با بیان اینکه مهندس بهرامی از طریق ویدئو کنفرانس و در جمع برخی از هوداران خود از آنان خواسته است به مسیر خود که فردای روشن است ادامه دهند، اظهارداشت: مهندس بهرامی در آن کنفرانس به هواداران گفتند که برخی ایرادات رفع شده و بزودی با دست پُر به بویراحمد باز می گردد.

وی گفت: همانطور که مهندس بهرامی در آن ویدئو کنفرانس و برآن تاکید داشتند، ما هم بدنبال برگزاری انتخاباتی مشارکتی در سایه امنیت هستیم و تردید نکنید با تائیدصلاحیت مهندس بهرامی، تنور انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه سردسیری سه گانه استان کهگیلویه و بویراحمد گرم تر می شود.

این فعال سیاسی از حامیان مهندس بهرامی در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد خواست فریب دغل بازی های سیاسی را نخورند و “جریان راه روشن فردا ” تا روزهای آینده با صلابت و عزت بیشتری به فعالیت های تبلیغاتی در این حوزه انتخابیه باز می گردد.

وی افزود: ما می دانیم چه کسانی بدنبال ایجاد تاخیر و خلل در پیروزی ما در انتخابات دوازدهم شده اند و مطمئن باشید که با حضور پرشور در انتخابات و پیروزی مهندس بهرامی، پاسخ محکمی به پرونده سازان کاذب خواهیم داد.

این منبع آگاه با تاکید براینکه خورشید هیچ گاه پُشت اَبر باقی نمی ماند و اشعه نور خورشید را نمی شود پنهان کرد، یادآورشد: به افرادی که همه ما می دانیم چه کسانی هستند می گوئیم که با پرونده سازی های کاذب نمی توان نور خورشید تابان و جریان راه روشن فردا را سرکوب و یا خانه نشین کرد.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

یک پاسخ

  1. دکتر بهرامی مردی علمی و عملگرا نفسی پاک و صاف ،وصادق هست، به امید خدا پیروز میدان هست ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط