امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۳۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

بهرامی در لوداب چه گفت؟

کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد را مُستحق توجه نامید و اظهارداشت: متاسفانه سطح نمایندگی در این استان به پیگیری درخواست های آب و برق تنزل یافته و نگاه ملی به این جایگاه وجود ندارد.

به گزارش خبردنا/ محمد بهرامی در جمع هواداران خود در بخش لوداب گفت: متاسفانه بدلیل پایین آمدن جایگاه نمایندگی، اکنون شاهد افزایش مشکلات مردم در حوزه توسعه، اعتبارات، زیرساخت ها، اشتغال و سایر آسیب های اجتماعی هستیم.

وی با بیان اینکه انتصابات شایسته سالارانه را در مدیریت ها رعایت نکردیم و اکنون در رتبه آخر توسعه کشور قرار داریم، خاطرنشان کرد: آیا امروز در زمینه های مختلف انتصاب ها، توزیع اعتبارها و اشتغال ها عدالت رعایت می شود؟

کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد گفت: خود را شرمنده مردم سرزمینم می دانم و در برخی از مناطق خجالت می کشیم قول دهیم چون مردم آن منطقه می گویند بقیه آقایان هم قول دادند اما اقدام عملی انجام ندادند.

بهرامی با تاکید براینکه نماینده مجلس باید متفاوت تر از دیگران رفتار کند و برای حوزه انتخابیه اش پروژه های عظیم و اعتبارات کلان اخذ کند، یادآورشد: سوال ما این است که سهم ما از شرکت ها و هلدینگ های بزرگ کشور چقدر است؟ آیا این شرکت ها و هلدینگ ها حاضر شدند در این استان سرمایه گذاری کنند؟ و آیا در سهم مدیریت ها آنها ما جایگاهی داریم؟

وی باطرح این سوال که آیا حق این مردم نیست که یک شرکت بزرگ در این استان راه اندازی شود تا فردا از باب آن مسئولیت های اجتماعی ، ارزش افزوده ها و اشتغال آن، مردم بهره مند شوند؟ ادامه داد: نمایندگان ما باید بدنبال طرح ها و تئوری های جدید برای مردم باشند.

این کاندیدای انتخابات دوازدهم در حوزه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من معتقدم برای نجات این مردم باید اعتبارات کلان و پروژه های بزرگ را با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی به بویراحمد واحد بیاوریم تا این سرزمین متمدن از محرومیت رهایی یابد.

بهرامی به اجرای پروژه خط انتقال گاز در حاشیه بخش لوداب هم اشاره و اظهارداشت: این انتقال، مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد می کند و مانع زندگی مردم می شود و ما می گوئیم مردمی که با مشکلات خطوط انتقال گاز زندگی می کنند و سکونت دارند نباید از فواید آن نیز بهره مند شوند؟

کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد گفت: پتانسیل های استان، بین یک تا پنج تاثیرگذاری در اقتصاد کشور دارد ولی جایگاه ما در شاخص های مختلف یا آخر هستیم یا ماقبل آخر. آیا مردم می دانند بالاترین نرخ بیکاری و آسیب های اجتماعی در استان است؟

بهرامی با تاکید براینکه برای کاهش این معضلات باید از انتخاب های سلیقه ای دست برداریم، تصریح کرد: انتخاب و نوع انتخاب های ما در تغییر ساختارها بسمت مثبت یا منفی اثرگذار خواهد بود و ما امیدوار هستیم مردم با انتخاب خوب، هر کس را سرجای خود قرار دهند.

وی، شهرستان شدن بخش لوداب را بنا بدلایل متعدد ضروری خواند و خاطرنشان کرد: با شهرستان شدن لوداب، بسیاری از مشکلات مردم این بخش رفع و دیگر نیازی به حضور در مرکز استان را ندارند و باید این موضوع در کمترین زمان ممکن عملیاتی شود.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط