امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۱۱

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • تکذیب یک خبر/ مجید پارسایی به اردوگاه موحد نپیوسته است/ ورزش را سیاسی نکنید

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

تکذیب یک خبر/ مجید پارسایی به اردوگاه موحد نپیوسته است/ ورزش را سیاسی نکنید

شب گذشته خبری مبنی بر پیوستن مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هندبال فرازبام خاییز کهگیلویه بزرگ به اردوگاه سیدمحمد موحد منتشر که این خبر قویا تکذیب شد.

یک منبع موثق در گفت و گو با پایگاه خبری راه سلام با اظهار تاسف از سوء استفاده از یک میهمانی ساده مدیرعامل باشگاه فرازبام خاییز کهگیلویه  بزرگ با نماینده فعلی این حوزه انتخابیه که جهت رفع برخی مشکلات باشگاه در منزل مدیرعامل باشگاه برگزار شد، تاکیدکرد که این نشست به هیچ عنوان نشست حمایتی مهندس مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه و البته سرپرست تیم ملی جوانان هندبال ایران از سیدمحمد موحد نماینده و کاندیدای احتمالی انتخابات دوازدهم نبوده است.

وی گفت: مهندس پارسایی در قبال با مسؤولیتی که دارد می بایست با تمام مسوولان قوای سه گانه در استان و کشور ، نشست و برخواست هایی داشته باشد تا بتواند گامی در راستای رفع بخشی از مشکلات کنونی تیم هندبال فرازبام خاییز کهگیلویه بزرگ و حتی تیم ملی بردارد.

این منبع مطلع با تشریح نشست پارسایی مدیرعامل باشگاه فرازبام خاییز کهگیلویه  بزرگ با موحد در شب گذشته که در منزل شخصی آقای پارسایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: سوء استفاده از یک نشست دوستانه و خودمانی و سوژه قراردادن این نشست در راستای فعالیت های انتخاباتی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بزرگ کاری بسیار تاسفبار و نگران کننده است.

وی گفت: آقای مهندس پارسایی مسوولیت ملی و استانی دارد و باید در کنار تمام مسوولان بفکر رفع مشکلات تیم های استانی و کشوری باشد و اساسا قرار نیست در انتخابات دوازدهم از کاندیدای خاصی حمایت علنی مثل گذشته داشته باشند.

این منبع آگاه از حضور برخی کاندیداهای فعلی انتخابات طی چند روز گذشته در باشگاه فرازبام خاییز هم خبرداد و یادآورشد: آیا باید حضور این کاندیداها را نشان دهنده حمایت مهندس پارسایی از آن کاندیداها عنوان کرد؟

وی افزود: مدیرعامل باشگاه حدود یکماه پیش در نشست رسانه ای تاکیدکرد که باشگاه و دست اندرکاران آن بنا ندارند در انتخابات دوازدهم مانند گذشته عمل کنند و اساسا بدنبال اقدامات و برنامه ریزی های مناسب برای ارتقای سطح کمی و کیفی باشگاه و تیم ملی هستند.

این منبع موثق،انتشار تصویر نشست مهندس پارسایی با موحد نماینده کنونی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و سوء استفاده های سیاسی از آن را بسیار تاسفبار خواند.

وی گفت: امیدواریم انتخابات دوازدهم با شکوه و جلال ویژه ای برگزار و معتقدیم هر کاندیدایی به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ راه یابد باید برای همگان قابل احترام باشد و آن نماینده هم باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات گسترده مردم این حوزه انتخابیه بویژه برای جوانان و طبقه مستضعف بکند.

راه سلام صمیمانه از لیدرها و حامیان کاندیداهای انتخاباتی مصرانه می خواهد از انتشار تصاویری که خدشه ای به آبروی حقیقی و حقوقی بزرگان و تاثیرگذاران در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد  وارد می کند جدا خودداری نمایند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

7 پاسخ

  1. مجید پارسایی نامبروان دهدشت هست نه عدلش نه موحدش هیچ کاری برای جوونل این شهر فلاکت زده نکردن حداقل مجید پارسایی یه تیم درست کرده که شور و شوق رو به شهر آورده و در چند سال اخیر با قهرمانی های متعدد در همه رده های سنی فرازبام خاییز در کشور نام بلادشاپور رو زنده نگه داشته 👍

  2. مجید پارسایی نامبروان دهدشت هست نه عدلش نه موحدش چیزی برای امثال ما جوونل نکردن ولی حداقل مجبد پارسایی یه تیم درست کرده که یه شور و شوق به شهر داده ودر چند سال گذشته با قهرمانی های متعدد فرازبام خاییز در سطح کشور نام بلادشاپور رو زنده نگه داشته کاش در شهر فلاکت زده دهدشت ۴ نفر مثل مجید پارسایی داشته باشه 👌

  3. این همه آدم های بزرگ وتاثیر گذار ازاردوگاه موحد جدا وبه سردارهاشمی ملحق شدند آب ازآب تکون نخورد مگه میزان تاثیر گذاری ایشون تو انتخابات چه اندازه است که موحد وطرفداراش زمین وزمان رابهم ریختند

    1. مجید پارسایی مربی تیم ملی ایرانه خودشون میدونن کی رو بدست اوردن که زمین و زمان رو به قول تو بهم ریختن کسی تو استان تا بحال نتونسته این مقام رو بدست بیاره واینکه جناب مهندس خودشون میتونن هزارتارو نون بدن نیاز مالی به هیچکس ندارن

    1. مجید پارسایی خودش تنها یک ارتش یک نفر هست مجید پارسایی نماد وابرویی ورزش استان کهگلویه بزرگ هست که نام این شهر را در تاریخ ثبت کرده هست درضمن مهندس مجید پارسایی در ایران یک سرپرست تیم ملی جوانان ایران هست که ۷ نفر از ۱۸ نفر تیم ملی ایران بچه های دهدست هست دوم مربی تیم ملی هندیال جوانان جمهوری اسلامی ایران هست .شعور وشخصیت داشته باشید حرف درست از دهن دربیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط