امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۰۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

زیرساخت های گردشگری در شهرستان دنا بهبود یافت

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان دنا گفت: زیرساخت های گردشگری این شهرستان با اجرای چهار طرح از ۲ سال گذشته تاکنون بهبود یافته است.

افشین بهمنی روز چهار شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار راه سلام افزود: بهسازی جاده سی سخت به کوه گل تا محل چشمه سردو در قالب ایجاد دیوار حائل، زیرسازی و آسفالت و جدول کشی با ۷۲میلیارد ریال مهمترین طرح گردشگری اجرا شده شهرستان دنا در دوران فعالیت دولت سیزدهم در شهرستان دناست.

وی ابراز کرد:تکمیل اردوگاه گردشگری روستای توریستی کریک در۲ مرحله شامل محوطه سازی و احداث آلاچیق و توسعه امکانات واحد اقامتی پذیرایی منطقه بندون از دیگر طرح های گردشگری این مدت در شهرستان است.

وی بیان کرد:۹۵میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت گردشگری این شهرستان در دولت سیزدهم هزینه شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دنا عنوان کرد: امسال نیز ۱۷ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت گردشگری این شهرستان تصویب شده است.

بهمنی عنوان کرد:این شهرستان با ۲۱ مجموعه تاسیسات گردشگری شامل یک واحد هتل سوئیت، ۲مجتمع اقامتی گردشگری،چهار واحد بوم گردی و۱۳ اردوگاه‌ گردشگری در حال پذیرایی از گردشگران است.

افشین بهمنی افزود: شهرستان دنا با داشتن چهار روستای هدف گردشگری، یک روستای هدف صنایع دستی،طبیعت بکر و هوای دلپذیر این روزها شاهد ورود گردشگران و مسافران پرشماری از سراسر کشور است.

وی بیان کرد:روستاهای تاریخی و گردشگری خونگاه. کریک .کوخدان . بهرام بیگی .بیاره.منج و سادات محمودی از روستاهای هدف گردشگری و صنایع دستی این شهرستان است.

شهرستان دنا از شمال با شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری، از شرق با شهرستان سمیرم استان اصفهان، از جنوب و جنوب غربی با شهرستان بویراحمد و از غرب با شهرستان مارگون همسایه است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط