امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۲۳

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سِرنجِلکُل یاسوج غرق در شادی/ بهرامی تا ساعاتی دیگر در سِرنجِلکُل سخنرانی می کند

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

سِرنجِلکُل یاسوج غرق در شادی/ بهرامی تا ساعاتی دیگر در سِرنجِلکُل سخنرانی می کند

سِرنجِلکُل بویراحمد در زمان انتشار خبر مملو از حامیان محمد بهرامی کاندیدای انتخابات دوازدهم شهرستان های سه گانه بویراحمد ، دنا و مارگون شده است.

به گزارش راه سلام/ درحالی که براساس بیانیه کوتاه صادره از سوی ستاد انتخاباتی ” مهندس بهرامی ” کاندیدای جوان انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، زمان استقبال از این کاندیدای انتخاباتی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه بیست هشتم دی ماه ۱۴۰۲ عنوان شده بود اما حضور حامیان ” بهرامی ” در ” سِرنجِلکُل بویراحمد ” ستودنی است.

بنر نوشته ها و پلاکاردهای در دست برخی از حامیان ” بهرامی” حکایت از تاییدصلاحیت این کاندیدای انتخاباتی که در زمان اعلان تائید صلاحیت ها برای وی، ” عدم احراز” اعلان شده بود، دارد.

در برخی این بنر نوشته ها اینگونه نوشته شده که: ” نقشه های شوم پرونده سازان خنثی شد.” ، ” شورای نگهبان تشکر تشکر” ، ” با انتخاب بهرامی، پاسخ پرونده سازان را می دهیم” و ” بهرامی خوشآمدی” ، از این کاندیدای جوان استقبال چشمگیری کرده اند.

ترافیک سنگینی در “سِرنجِلکُل بویراحمد ” گزارش شده و هر لحظه بر تعداد حامیان بهرامی در این منطقه گردشگری افزوده می شود.

صدای طبل و دهل بهمراه چوب بازی های محلی و دستمال بازی جوانان حامی بهرامی در ” سِرنجِلکُل زیبا ” چهره زیبای دیگری به این منطقه بخشیده و لبخندها و نشاط های حامیان بهرامی بر این زیبایی افزوده است.

با بازگشت بهرامی به انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد، بدون تردید رقابت سنگینی بین این کاندیدای انتخاباتی و ” مهدی روشنفکر ” نماینده فعلی بویراحمد خواهیم دید.

بهرامی، پارامترهای متعددی برای پیروزی در انتخابات دوازدهم بعد در چهارمین دوره از کاندیداتوری خود در انتخابات های مجلس دارد و او اکنون فردی پخته در حوزه سیاست شده که توانایی وکالت مردم بویراحمد واحد را در مجلس دارد.

بهرامی با شعار ” راه روشن فردا ” بدنبال شکل گیری ” آسمان آبی و صاف ” در سرزمین تمدن ساز بویراحمد در حوزه سیاست است.

او در حوزه های عمرانی و دانشگاهی از خود خاطراتی نیکی برجای گذاشته و بطور حتم سابقه مدیریت اجرایی بهرامی می تواندسرمنشآ خیر و برکت برای بویراحمد واحد باشد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

2 پاسخ

  1. بی خیال انشا می نویسی برای مردم
    تا شش دوره باید بیاد تا شیش تایی بشه.
    با این کار ثابت کرد دلایل رد صلاحیتش درست بوده و مثل فتنه ۸۸ کلید فتنه رو امروز در یاسوج زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط