امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۱۸

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

شبکه بهداشت مارگون دندانپزشک دارد اما آمبولانس ندارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون نبود دندانپزشک در این شهرستان در یک سال اخیر را رد کرد و گفت: این موضوع از اساس کذب است.

خبردنا/ جواد پناهپور گفت: عدم حضور دندانپزشک در یک سال اخیر در شهرستان مارگون صحت ندارد و از اساس کذب است و همه روز در وقت اداری دندانپزشک در مرکز درمانی خدمات را به بیماران ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دندانپزشک، تمام‌وقت در مرکز بهداشتی و درمانی شهید افتاده مارگون حضور دارند، عنوان کرد: هم‌اکنون چهار پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص داخلی هفته‌ای دو روز و متخصص زنان نیز هفته‌ای یک روز در شهرستان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

پناهپور از استقرار پزشک متخصص اطفال در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: آزمایشگاه مجهز داریم که تمامی آزمایشات در شهر مارگون انجام می‌شود و دستگاه رادیولوژی برای عکسبرداری نیز امروز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مارگون ادامه داد: هم‌اکنون تنها مشکل این شبکه تصادف آمبولانس بوده که تعمیراتش نیز نزدیک به اتمام بوده و به‌زودی وارد مدار خدمات‌دهی می‌شود.

پناهپور تأکید کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی در سطوح مختلف نسبت به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان مارگون حسن نیت دارند و در این زمینه تاکنون اقدامات مطلوبی انجام شده که مورد رضایت اقشار مختلف مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبردنا/ در شبکه‌های اجتماعی برخی نوشته‌اند که بیشتر از یک سال است که در مراکز بهداشتی دولتی شهرستان مارگون دندانپزشک حضور ندارد، یا اظهار کردند یک شهرستان دندانپزشک ندارد جای سؤال بوده و در این شرایط دندانپزشکان دوره‌گرد و زیرزمینی بازار داغی دارند./تسنیم

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط