امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۴:۱۰

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • صدام آدم نادانی بود که وارد جنگ با ایران شد/ نیروهای مسلح ایران از هیچ قدرتی هراس ندارد + تصویر

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

صدام آدم نادانی بود که وارد جنگ با ایران شد/ نیروهای مسلح ایران از هیچ قدرتی هراس ندارد + تصویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس جمهور معدوم عراق را انسانی نادان نامید که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وارد جنگ نابرابر با ایران شد.

به گزارش راه سلام، “سیدعلی احمدزاده” در رژه گرامیداشت ۳۱ شهریورماه و شروع هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: “صدام” رئیس جمهور معدوم عراق که بدست سرسپردگان خود به فلاکت کشیده شد و در نهایت توسط خود اربابان خود اعدام گردید، آدمی نادان بود که در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وارد جنگ نابرابر با ایران شد.

وی با بیان اینکه سرگذشت زندگی این انسان مفلوک که درهمین دنیا به سزای اعمال خود رسید را همگان می دانند و می دانیم که زندگی نکبت بار او پُر از حوادث علیه انسانیت و بشریت بود، اظهارداشت: اربابان و سرسپردگان غرب و شرق در هشت سال دفاع مقدس، صدام را همراهی کردند و او در ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹ به اُمید اینکه تهران را در کمتر از ۱۰ روز فتح کند، جنگ نابرابر را علیه مردم ما شروع کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه، هشت سال دفاع مقدس،  اندیشه‌های امام (ره) و خط انقلاب را ماندگار و پایه‌های نظام و انقلاب را قوت و دوام بخشید، خاطرنشان کرد: همه دشمنان در این هشت، دست به دست هم دادند و خواستند مانع حرکت عظیم انقلاب و‌ اندیشه‌های والای امام راحل شوند اما امروز، جبهه مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه و البته استکبار جهانی به زانو در آمده و رو به سراشیبی است.

نیروهای مسلح ایران از هیچ قدرتی هراس ندارد

احمدزاده با اشاره به برخی دستآوردهای چهار دهه از عُمر انقلاب اسلامی، یادآورشد: دشمنان این مرز و بوم همواره علیه پیشرفت ایران جدی هستند و ما هم برای ادامه پیشرفت های خود جدی‌تر از گذشته هستیم و در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی کوتاهی نخواهیم کرد.

سردار پاسدار “حمید خرمدل” فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین با تاکید براینکه اکنون جوانان برومند ایران با انگیزه، با بصیرت و با ساماندهی بهتر تحت فرمان رهبری انقلاب، آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند، اظهارداشت: دشمنان ما یقین بدانند که امروز نیروهای مقتدر مسلح ایران به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی در اوج توانمندی و اقتدار است و از هیچ قدرتی هراس ندارد.

به گزارش راه سلام، رژه نیروهای مسلح در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اقشار مختلف و به نمایش درآمدن برخی از تجیهزات نظامی متعلق به تیپ ۴۸ فتح این استان برگزار شد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط