امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۴۵

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

لنده ای ها در ۲۸ خیابان، آب شُرب سالم ندارند

فرماندار شهرستان لنده می‌گوید: ۲۸ خیابان شهر لنده شبکه توزیع آب ندارند که این به یک چالش تبدیل شده و امیدوارم متولیان امر تدبیری کنند.

جلال دانش در گفت‌وگو با راه سلام گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هم اکنون  ۲۸ خیابان شهر لنده شبکه توزیع آب ندارند که این به یک چالش تبدیل شده و امیدوارم متولیان امر به قید فوریت تدبیری کنند.

وی مهمترین مشکل فعلی شهرستان لنده را آب شرب شهری دانست و افزود:  ۲۸ خیابان در لنده وجود دارد که شبکه توزیع آب ندارند و البته با برنامه ریزی‌های انجام شده امسال بخشی‌اش به طول سه کیلومتر کلنگ زنی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنده این را هم گفت که از ۱۰۰ میلیارد تومان سفر رئیس جمهور که در اختیار فرمانداری قرار دارد میزان ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به آب و فاضلاب اختصاص یافته تا این مشکل را رفع کند.

دانش در پاسخ به این سؤال که بحث محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان به کجا رسید هم افزود: زمانی که بنده به فرمانداری آمدم خیلی کار جدیدی نبود و دولت قبل همراهی‌شان نکرده بود، به سختی با آن‌ها همکاری می‌کردند و پروژه‌های مهمی ابطال مصوبه شدند و نتوانسته بودند منطقه را از محرومیت خارج کنند.

وی گفت: همچنین زمانی بنده فرماندار شدم پروژه جاده لنده به تُراب تعطیل بود و چهارسال معارض داشت و هزار و ۵۰۰ متر از آن لاینحل باقی مانده بود. اما اکنون روند بسیار خوب است. این مسیر ۴۳ کیلومتر مسافت جاده را کاهش می‌دهد و ایمن‌تر است.

دانش بیان کرد: گاز موگرمون با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان بزودی کلنگ زنی می‌شود و در زمانی که بنده آمدم، تنها یک دکل در لنده بود ولی اکنون ۲۹ میلیارد تومان نیو سایت و ارتقای زیرساخت ارتباطات انجام شد.

وی تصریح کرد: در حوزه راه‌ها نیز ۴۰ درصد اعتبارات لنده به راه‌ها اختصاص یافت و تنها ۲ روستا در لنده وجود دارند که هنوز آسفالت نشده‌اند که تا آبانماه به پایان می‌رسند و با اجرای آسفالت روستا‌های مذکور دیگر روستایی (بالای ۲۰ خانوار) در لنده وجود ندارد که آسفالت نشده باشد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط