امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۵۶

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

منطقیان: بُهتان نزنید، هیچ کاندیدایی در ردصلاحیتم نقش نداشت

کاندیدای ردصلاحیت شده در انتخابات های هشتم و نهم مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تاکیدکرد که هیچ کاندیدایی در ردصلاحیت های او در آن حوزه انتخابیه نقشی نداشته است.

به گزارش راه سلام، “محمود منطقیان” در پیامی کوتاه در فضای مجازی با رد دخالت برخی کاندیداهای انتخاباتی در رد صلاحیت او در انتخابات های گذشته مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، تاکید کرد که ردصلاحیت او فقط توسط شورای نگهبان،  عوامل آنها و گروه های فشار رخ داده و اساسا کاندیداهای رقیب او در آن انتخابات ها نقشی در ردصلاحیت هایش نداشته اند.

وی با تاکید براینکه به کاندیداهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای موضوع ردصلاحیت او در آن دوران، بُهتان نزنید، خاطرنشان کرد: فضای انتخاباتی در ایام تبلیغات به شیوه های نادرستی تبدیل به فضای مسموم می شود و بازار شایعات و بُهتان ها نیز متاسفانه داغ می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: فریب شایعات و بُهتان ها را نخورید چرا که این بُهتان ها بخاطر غرض ورزی های سیاسی و بهره برداری از آنهاست که شیوه ای کاملا نادرست و غیراخلاقی است.

منطقیان افزود: برای خودم روشن شد که ردصلاحیتم توسط هیچکدام از کاندیداهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ صورت نگرفت، پس مراقب بازار بُهتان ها باشید و فریب نخورید.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط