امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۲:۲۱

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

موحد در آستانه یک شکست تاریخی/ یاران عدل در کنار بزرگواری

در حالی که کمتر از شش روز دیگر به برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی وقت باقیست اما اخبار دریافتی از فعالان سیاسی، گزارش های میدانی و برخی نظرسنجی ها اولیه، حکایت از شکست سنگین " سیدمحمد موحد" در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در روزهای آینده می دهد.

نامه وارده سعید نادرپور – راه سلام: برخلاف دو حوزه انتخابیه بویراحمد واحد و گچساران، این روزها شاهد یک رقابت تنگاتنگ بین کاندیداهای انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ بین چهار کاندیدای مطرح در جذب و دفع آرای مردمی هستیم.

درحالی که آرای جذب آقایان بزرگواری، مژدهی و سعادتیان رو به افزایش است و این جذب ها چشمگیر گزارش شده، در آن سوی میدان، آرای سیدمحمد موحد در حال فروپاشی چشم نوازی است.

اغلب یاران سردار عدل هاشمی پور بسمت بزرگواری در حرکتند و جلسات بسیار گسترده ای برای بزرگواری در حال شکل گیری است اگرچه در برخی مناطق، برخی آرای هاشمی پور به سبد مژدهی و سعادتیان هم می رود.

یاران سردار هاشمی پور همچنان انسجام خود را حفظ کرده اند و بصورت دسته جمعی به ” بزرگواری” می پیوندند که پیوستن سرهنگ دیماز در دهدشت را می توان یکی از این نمونه ها دانست اگرچه مراد علیدادی در چُرام هم با یارانش بزودی به بزرگواری می پیوندند و یاران عدل در لنده ، بهمئی ، سوق ، چاروسا ، جاورده و دیشموک هم در حال برنامه ریزی برای حمایت از بزرگواری هستند.

سخنرانی های موحد در دهدشت، قلعه رئیسی و سرفاریاب چنگی به دل نزده و تصاویر و فیلم های ارسالی ( بغیر از فیلم های زاویه بسته ) نشان از استقبال ضعیف و ناچیز از ” موحد ” است. ” موحد” همچنان حرف های تکراری می زند و وعده  اشتغال می دهد.

او البته در این سخنرانی ها نمی گوید سرانجام سدها بویژه سد آبریز چیشد؟ چرا عمران و آبادانی در کهگیلویه بزرگ تعطیل شده؟ چرا خودکشی ها به کودکان دبستانی رسیده؟ چرا پروژه های عمرانی مصوبات دولت ها بحال خود رها شده اند؟ آبرسانی به چهار شهر به کجا انجامید؟ بیمارستان چُرام و جاده چُرام – دهدشت که قتلگاه شده سرانجامش چه می شود؟ چرا دیگر در بلاشاپور، نشاط و شادمانی دیده نمی شود؟ و صدها سوال بی جواب دیگر.

مژدهی پور و سعادتیان آرای موحد را در بخش ثلاث و طیبی نشین به ضعیف ترین دوران کاندیداتوری موحد کشانده اند و در بویراحمد گرمسیر اما، بزرگواری با  قدرت تمام بر آرای موحد تاخته است.

اگرچه حجم تبلیغات انتخاباتی موحد و البته روحیه تبلیغاتی خود وی گاها باعث شبهه های انتخاباتی می شود اما واقعیت چیز دیگریست و موحد در آستانه پذیرش یک شکست سخت است.

امروز پنجم اسفندماه ۱۴۰۲ است و بزرگواری قرار است بزودی برخی مطالب ناگفته را با مردم بگوید، مژدهی از نابودی کهگیلویه بزرگ در دوران نمایندگی موحد سخن می گوید، سعادتیان بشدت از عملکرد موحد انتقاد می کند ، بقیه کاندیداها هم یکصدار از عملکرد موحد در شش دوره نمایندگی اش در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ انتقاد می کنند.

استقبال مردمی از موحد در شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ به شکل عجیبی فروکش کرده و پایگاه های او اغلب به تسخیر رقبایش در افتاده است.

این واقعیت این روزهای کهگیلویه بزرگ است و باید دید در روز یازدهم اسفندماه چه اتفاقی برای این حوزه می افتاد اما آنچه تاکنون رخ داده ، برای موحد ناخوشایند است و اگر تشکیلات بزرگواری، بخوبی داستان این روزها را مدیریت کند و البته مژدهی و سعادتیان نیز بر جذب آرای خود در حوزه بهمئی شتاب ببخشند بدون تردید موحد با شکست سختی در انتخابات رو به رو خواهد بود.

راه سلام، آمادگی انتشار جوابیه این نامه وارده را دارد و اساسا انتشار این نامه بمعنای رد یا تائید آن نیست.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

3 پاسخ

  1. لطیفه ادعا ایکنی،،،میگه تو طولیان بین موحد و سعادتیان هست من واقعا موندم و مطمئنن چیزی زدی ،،،وگرنه از یه بچه کوچیک هم سوال کنی می‌دونه که طولیان بین موحد و بزرگواری هست که موحد ۵۶۰ و بزرگواری ۴۷۷ رای اوورد،،سعادتیان ۲۹ رای،،،،و تعجبم از حامیان مژدهی و سعادتیان هست ،،که خودشون رو دوم می دونستن،،،در صورتی که از یه آدمی که صبح تا شب با گوسفندانش تو صحرای و کوه ،بیابون هست سوال کنی مستقیم میگه بین دوتا حاج آقا هست و اختلاف هم بین ۷ تا ۱۱ هزار رای هست،،،،و بزرگواری هم برعکس پیش بینی شما تو مرکزی سه هزار بالا بود تو چرام سه هزار بالا بود تو سرفاریاب ۳۰۰۰ رای اوورد و موحد ۴۴۶ تا ،،،،تا ساعت چهار بزرگواری جلو بود کلی اما در بهمئی که همیشه و حداکثر بین ۸ الی ۱۰ هزار رای دهنده داشتن این بار به ۲۱۷۷۸ نفر رای دهنده رسیده بود که بیش از ۱۰ هزار رای از استان خوزستان سرازیر شده بود براش و اینجا کار خراب شد،،و رای های که با پول میخریدن،،،،بله دوستان وقتی تعرفه های رای دست فرمانداری باشه و فرماندار هم دست نشانده موحد باشه همینه،،،دولت هم کاری نداره که تعرفه دزدی بشه فقط میخواد نشون بده که آرای ملت بالا بوده،،،که نبوده ،،،ببینید هر سال در دشت مازه بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ رای داشت،،یعنی هیچ وقت به ۳۰۰ هم نمی‌رسید اما این بار که ترس رو با پوست و گوشت و استخوان حس کردن افتادن به پر کردن تعرفه ها ،،،داشتم‌میگفتم که دشت مازه ۸۷۸ رای داشت یعنی تقریبا سه برابر هر سالش،،،اینکه تقلب بود مثل روز آشکار بود،،،،بنده طرفدار کسی هستم که بدون کلک و حقه و نیرنگ بازی پیروز بشه ،،،و اینجاست که بزرگواری ۳۸ هزار رای پاک اوورد،،،بدون اینکه رشوه بده ،یا هزینه کنه،،،غیر از این نه خودش پول داشت نه اطرافیانش ،،،ولی می‌تونستن جور کنن پول

  2. سلام آرا حاج مراد فلیدادی پخش شده اند بیشتر آرا سفید و تمایل به مژده ای نشان می دهند.
    اتفاقات عجیبی دیشب و امشب درحال وقوعه اما چیزی که مشخص و واضح است این دور هم موحد برنده است اما این بار با اختلاف ۱۰تا۱۵هزار نفری
    روستای شهرک چرام ۸۰درصد گرایش به موحد نشان دادند
    بلدان به نسبت تقسیم شده اند
    شیخ حسین و موگرم و دوکوهک موحد برنده قطعی است
    روستای ۳خانه امیرشهریار از بزرگواری حمایت کردند.
    روستای تمبی و کلایه علیا و سفلی بزرگواری اوله
    ضرغام آباد و تنگ سپو بطرف مژده ای با قاطعیت
    روستای راک شهرک اکبراباد و طولیان آرا بین موحد و سعادتیان
    روستای فشیان و القچین و بناری موحد با آرا بالا
    خود شهر چرام بزرگواری با حداکثر هزارتا۲هزار رای پیشتازه
    ولی آرا اصلی را قلات و دهدشت تعیین می کند
    که قریب۱۲تا۱۵هزار رای موحد بالاتراز بزرگواری است.
    طبق نظرسنجی ها و گفتگو چهر ه به چهره خصوصا در دهدشت و بهمئی و لنده ووواحتمال اینکه بزرگواری دوم هم نشه زیاد است..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط