امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۰۵

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

کادر درمان بیمارستان گچساران را تهدید جانی می‌کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تهدید مسلحانه کادر درمان و پرسنل بیمارستان گچساران در هفته گذشته خبرداد.

به گزارش راه سلام، “محمود شهامت” در نشستی با پرستاران بیمارستان های یاسوج که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولان محلی در سالن جرجانی این دانشگاه برگزار شد، اظهارداشت: واقعیت این است که کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران و نیروهای اداری در بیمارستان های این استان امنیت جانی ندارند و در هفته گذشته، همکاران ما در بیمارستان گچساران با اسلحه تهدید جانی شدند.

وی با بیان اینکه همین اتفاق دو هفته پیش در بیمارستان دهدشت هم اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: ما از نیروی انتظامی مُصرانه می خواهیم با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همکاری بیشتری داشته باشد و از سویی نیز می گوئیم بشکند قلمی که ننویسد بر کادر درمان این استان چه می‌گذرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اظهارتاسف از اینکه کادر درمان ما نمی داند حواسش به بیمار باشد یا همراه بیمار، تصریح کرد: بامداد امروز یکی از بهترین پرستاران ما مورد حمله وحشیانه فردی با هویت کاملا مشخص قرار گرفت و رگ گردن او با چاقو بُریده شد و ما خواستار اَشد مجازات در این مورد خاص هستیم.

شهامت گفت: امروز یازدهم آذرماه ۱۴۰۲ است، اگر قول‌هایی که در خصوص امنیت پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج داده شده تا یکماه دیگر اجرا نشود، دکتر محمود شهامت دیگر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نخواهد بود.

به گزارش راه سلام، متاسفانه امروز پرستاری در بیمارستان شهید جلیل مورد حمله وحشیانه فردی قرار گرفت که باعث پارگی رگ گردن و انجام عمل جراحی شد.

ضارب دستگیر و پرستار مصدوم هم اکنون در بیمارستان شهید جلیل بستری است.

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1423769

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط