امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۰۶

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

یاسوج مرکز پایش ترافیک ندارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر گردشگر پذیر یاسوج برای کنترل ترافیک مرکز پایش ندارد.
به گزارش راه سلام، سرهنگ جابر پیوست با اشاره به اینکه در همه شهرهای کشور مرکز پایش فعال است گفت: شهر یاسوج؛ که شهری گردشگر پذیر و ترافیک آن با بازگشایی مدارس تشدید می‌شود، از این مهم محروم است.
سرهنگ پیوست مراکز کنترل جامع ترافیک شهری یا مانیتورینگ را چشم شهر دانست افزود: یکی از ضرورت‌های امروزی شهر‌های پرجمعیت مرکز کنترل هوشمند ترافیک است که متولان باید برای کاهش آمار جرم و تامین امنیت شهروندان چاره جویی کنند.
وی ادامه داد: مراکز رصد و پایش می‌توان تخلفاتی از قبیل سرعت غیر مجاز و حرکات خطرناک رانندگان در شهر را شناسایی کند و این مرکز‌ها بر گره‌های ترافیکی نظارت دقیق دارند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متولی اصلی مراکز پایش، شهرداری‌های هر شهر است که می‌طلبد شهرداری مرکز استان دغدغه کاهش و کنترل ترافیک را داشته باشند.
سرهنگ پیوست به تصادفات منجر به فوت در سطح شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: در صورت فعال بودن این مرکز پایش تصویری کنترل ترافیک شهری و رعایت قوانین از سوی شهروندان شاهد بهبود وضعیت ترافیک شهر، کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی هستیم.
جمعیت شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۰ سال اخیر افزایش یافته است به طوری که جمعیت این شهر که طبق سرشماری سال ۹۵ حدود ۱۳۰ هزار نفر بود بنا بر برخی آمار‌ها هم اینک از مرز ۲۵۰ هزار نفر گذشته است.
افزایش جمعیت شهر یاسوج و گسترش حاشیه نشینی بر تشدید ترافیک شهر یاسوج موثر بوده و حتی با بازگشایی مدارس خیابان‌های اصلی شهر یاسوج در ساعت ۷ تا ۸ و ۱۱ تا ۱۴ کاملا قفل می شود و تردد روان را برای شهروندان مختل می‌کند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط