امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۱۴

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

اخبار منتشره رد و تاییدصلاحیت های فضای مجازی صحت ندارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلوی و بویراحمد تاکیدکرد که اخبار منتشره در فضای مجازی راجع به رد و یا تایید صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی این استان کهگیلویه صحت ندارد.

سیدجواد هاشمی مهر در گفت و گو با پایگاه های خبری راه سلام و خبردنا گفت: تا این ساعت که با شما مصاحبه می کنم هیچ  نامه و یا خبری مبنی از رد و تایید صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد بدست ما نرسیده و به ما اعلان نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که در فضای مجازی از تایید و ردصلاحیت برخی چهره های شاخص انتخاباتی در استان نام برده می شود، آیا شما خبری دریافت کرده اید یا خیر؟ هم اظهارداشت: در تماسی که با مسوولان شورای نگهبان در استان داشته ام، تاکنون به خود این عزیزان هم اطلاعاتی داده نشده و ممکن است زمان اعلان اسامی بنا بگفته عزیزان هیات نظارت به فردا نیز موکول شود.

هاشمی مهر اما گفت که ممکن است پیامک رد یا تایید صلاحیت برای خود کاندیداها  ارسال شده باشد که البته بعید می دانم تا این زمان این اتفاق رخ داده باشد.

وی افزود: من نمی دانم چه اسامی در فضای مجازی منتشر شده و چیزی که می دانم این است که تا الان هیچ اطلاعاتی از سوی شورای نگهبان برای استانداری ارسال نشده است.

زمان مصاحبه: ساعت ۱۲ و  ۴۵ دقیقه روز چهاردهم دی ماه ۱۴۰۲

اسامی کاندیداهایی که بنا بگفته فضای مجازی مورد تایید در حوزه های انتخابیه کهگیلویه بزرگ و گچساران قرار گرفته اند عبارتند از:

۱_ غلامرضا تاجگردون _ گچساران

۲_ سیدعلی محمد بزرگواری _ کهگیلویه بزرگ

۳_ سیدمحمد موحد _ کهگیلویه بزرگ

باید منتظر ماند و دید که آیا اخبار منتشره در فضای مجازی صحت دارند یا خیر؟

بنا به برخی اخبار دریافتی ، نتیجه نهایی تایید و یا رد کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در امشب ساعت ۲۲ به فرمانداری ها اعلان می شود.

 

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط