امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۳:۱۱

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

استعفای فرماندار کهگیلویه هم پذیرفته شد + شرح خبر

استعفای فرماندار کهگیلویه پذیرفته شد.

راه سلام/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با استعفای فرمانداران شهرستان های کهگیلویه و دنا بخاطر جلوگیری از شبهات انتخاباتی و شرایط خاص فامیلی و خانوادگی این فرمانداران به نمایندگان کهگیلویه بزرگ و بویراحمد در مجلس یازدهم، موافقت کرد.

به گزارش راه سلام، سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه و کوروش درخشان‌زاده فرماندار شهرستان دنا از سمت خود استعفاء کردند.

درخشان زاده فرماندار سابق شهرستان دنا بعنوان مدیرکل امور روستایی استانداری و پارسا شعبانی که پیش از این بخشدار مرکزی دنا بوده به عنوان سرپرست فرمانداری دنا منصوب شد.

جایگزین “سیدعبدالعزیز موسوی ” فرماندار سابق کهگیلویه هنوز مشخص نشده اگرچه گزینه هایی در افکار عمومی مطرح است.

مهمترین دلیل استعفای این فرمانداران، وجود نسبت های فامیلی و خانوادگی با نمایندگان کهگیلویه بزرگ و بویراحمد در مجلس یازدهم شورای اسلامی بود.

به گزارش راه سلام، “مهدی روشنفکر” نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس یازدهم در مصاحبه با رسانه ها پیشتر تاکید کرد: اگرچه در پاکدستی و کارآمدی از آقای درخشان زاده فرماندار دنا حمایت می کند اما بخاطر جلوگیری از شبهات انتخاباتی، با استعفای او موافق است.

“سیدمحمد موحد” نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس کنونی اما راجع به استعفای فرماندار حوزه مرکزی خود اظهار نظری نکرده است.

“سیدعبدالعزیز موسوی ” فرماندار مُستعفی کهگیلویه از اقوام نزدیک “موحد” بشمار می رود.

یک منبع آگاه پیشتر در گفت و گو با راه سلام از تغییر برخی فرمانداران، بخشداران و مدیران استانی و شهرستانی دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر مسائل انتخاباتی خبرداد.

باید منتظر استعفای برخی دیگر از مسوولان کنونی دولت سیزدهم در این استان باشیم.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط