امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۳۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

اولتیماتوم جدی فرماندار کهگیلویه به مدیران انتخاباتی

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تاکنونی مشکلی در حوزه انتخابات در این حوزه انتخابیه نداشته و تمامی برنامه های انتخاباتی در این شهرستان بخوبی اجرایی شده است.

“سیدحمزه محقق زاده ” در گفت و گو با راه سلام گفت: شهرستان کهگیلویه بعنوان شهرستان مرکزی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ دارای شرایط خاص انتخاباتی است و تاکنون گزارشی مبنی بر نارضایتی یا نگرانی در این حوزه نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بکار می‌گیریم، اظهار داشت: امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت، چهار مولفه مهم و اساسی برای ما در انتخابات‌های دوازدهم مجلس و ششم خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه خواهد بود.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که اگر مدیران زیرمجموعه شما دچار تخلف انتخاباتی شوند، آیا با مُدیر متخلف، برخورد قاطع قانونی می‌کنید یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: بدون تردید هر مُدیری که بخواهد لَه یا علیه هرکدام از کاندیداها تحرکی داشته باشد براساس قانون با آن مدیر متخلف برخورد قاطع صورت می گیرد.

محقق زاده افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف مدیران شهرستان راجع به انتخابات برای ما ارسال نشده و امیدواریم تا پایان انتخابات نیز گزارشی در این ارتباط ارسال نشود و مدیر یا مدیران ما دست به تخلف انتخاباتی نزنند.

وی با تاکید براینکه هیچ مدیری در شهرستان کهگیلویه حق ندارد ” لَه یا علیه ” کاندیدای انتخاباتی فعالیتی داشته باشد، تصریح کرد: از مدیران شهرستان مُصرانه می‌خواهیم فقط بفکر خدمات رسانی به مردم باشند و خودشان را وارد مسائل سیاسی که باعث حاشیه سازی برای آنان شود نکنند.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از کاندیداهای انتخاباتی و حامیان آنان نیز از هم اکنون می‌خواهیم دست به اقداماتی که آرامش شهرستان را برهم بزند، نزنند و مراقب رفتارها و گفتارهای انتخاباتی خود باشند.

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1424944

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط