امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۵۳

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

بزرگان سادات علایی و سیدمحمید هم از موحد جدا شدند/ ریزش ها شدت گرفته است

تعدادی از بزرگان طایفه فهیم و قابل احترام سادات علایی و سید محمید (ع) در بخش ثلاث کهگیلویه بزرگ که در تمامی ادوار گذشته یار و یاور سیدمحمد موحد بودند، شب گذشته از اردوگاه موحد جدا و به اردوگاه " دکتر سعادتیان " ملحق شده اند.

راه سلام- اکبر دهقان:  از کهگیلویه بزرگ، همانطور که پیش بینی می شد ریزش آرای موحد در آخرین سال کاندیداتوری او برای خانه ملت دوازدهم قابل مقایسه با هیچکدام از دوره های انتخاباتی و کاندیداتوری او نیست.

رقابت برای خروج از اردوگاه موحد در کهگیلویه بزرگ شدت گرفته و هرکس از این اردوگاه جدا می شود با لبانی خندان با سایر کاندیداهای انتخاباتی عکس یادگاری گرفته و آن را در فضای رسانه ای منتشر می کند.

شب گذشته و در اقدامی ارزشمند، برخی از بزرگان طایفه سادات اعلایی در بخش ثلاث، زانو به زانوی ” دکتر آیت الله سعادتیان ” کاندیدای با اخلاق و بااصالت انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ، عکس یادگاری گرفتند و خروج خود و اطرافیان شان را از اردوگاه سنتی موحد اعلان نمودند.

“حاج سیدنصرالله دانش” عضو هیات امنای امامزاده واجب التعظیم سیدمحمید(ع) و از بزرگان سادات علایی، حاج سیدغزوان موسوی از از بزرگان سادات بی صیدون، حاج سیدقاسم دانش رئیس اسبق کمیته امداد لنده و دیشموک و از بزرگان سادات علایی و جمع فراوانی از اقوام این سادات” شب گذشته دوازدهم آذرماه ۱۴۰۲ به اردوگاه ” دکتر سعادتیان ” پیوستند.

خانواده های این سادات در منطقه بسیار بانفوذ و از پایگاه اجتماعی بالایی برخودار هستند.

بنظر می رسد ” دکتر سعادتیان ” و ” دکتر مژدهی پور ” شرایط سختی را در حوزه های مختلف بویژه حوزه ثلاث نشین در کهگیلویه بزرگ برای ” موحد ” رقم زده اند.

رویش آرای ” دکتر سعادتیان ” در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ چشمگیر و بنظر می رسد ” پدیده انتخابات دوازدهم ” در این حوزه انتخابیه باشد.

بزودی اخبار دیگری از خداحافظی یاران سنتی موحد از اردوگاه این کاندیدای انتخاباتی در سایر شهرستان های چهارگانه گرمسیری منتشر می شود.

راه سلام آمادگی انتشار جوابیه به اخبار و گزارش های مختلف را در این ارتباط دارد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

یک پاسخ

  1. خبرنگاری را به باد تمسخر گرفته آید دوست عزیز
    این چه نوع خبر نوشته ریزش در اردوگاه یکی از کاندیداها این قدر اهمیت ندارد که هزینه اینترنت را و پاخت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط