امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۸:۰۴

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

بزرگواري، اردوگاه موحد را در چُرام به توپ بست/ جمالی آرند: ناگفته‌های بسیاری داریم که خواهیم گفت

نماینده ادوار هشتم و نهم و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، میهمان ویژه طایفه ارزشمند و تحصیلکرده آرندی های در چُرام شد.

به گزارش راه سلام،  خانواده شهید والامقام و مردمدار سردار جمالی آرند که از یاران سنتی موحد در شهرستان چُرام بشمار  می رفتند، شب گذشته، میزبان ” حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلی محمد بزرگواری” بودند.

همه چُرامی ها میران تأثیرگذاری خانواده جمالی آرند و البته طایفه آرند در جذب آرای موحد را بخوبی می دانند و می توان گفت در تمامی انتخابات ها یک پای ثابت اردوگاه های موحد بوده اند.

شب گذشته پانزدهم آذرماه، خانواده عزیز و گرامی سردار شهید جمالی آرند میزبان بزرگواری بودند و در این میزبانی باشکوه، استقبال چشمگیری از این کاندیدای انتخاباتی داشتند.

حمیدرضا جمالی آرند بخشدار اسبق لنده و فعال فرهنگی _ سیاسی شهرستان چُرام در سخنانی با ویژگی های شخصیتی بزرگواری، اظهارداشت: ناگفته هایی را داریم که در آینده نزدیک با شما مردم در میان خواهیم گذاشت.

وی گفت: کانون های ثروت و قدرت نمی گذارند مردم آزادانه تصمیم بگیرند و سوال ما این است که این همه در مسوولیت بودید چرا برای مردم کاری نکردید که الان باز وعده های دروغین و پوشالی به مردم می دهید؟

این فعال سیاسی با تاکید براینکه کانون های ثروت و قدرت، خودشان خوب می دانند که مردم به وعده های پوشالی و دروغین آنها دیگر توجهی نخواهند کرد، یادآورشد: آقای بزرگواری اگر بدنبال ثروت و قدرت بود در هشت سال دوران نمایندگی هم می توانست ثروتمند شود و هم می توانست در قدرت بماند.

جمالی آرند افزود: خدمات حاج آقا بزرگواری برای شهرستان چُرام بر هیچکدام از ما پوشیده نیست و در انتخابات امسال، مردم این شهرستان، قدردانی خود را در انتخابات برای حاج آقا بزرگواری اعلان می کنند.

به گزارش راه سلام،  بزرگواری شب گذشته در شهرستان چُرام مورد استقبال گسترده حامیان خود قرار گرفت بگونه ای که برخی رسانه ها نوشتند:” بزرگواری، کار را در چُرام تمام کرد.”

برخی دیگر نوشتند:” بزرگواری، اردوگاه موحد را در چُرام به توپ بست.”

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط