امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۳:۴۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

بزرگواری، تاجگردون و روشنفکر پیشتاز در فتح الفتوح های خانه به خانه

درحالیکه تا یازدهم اسفندماه یعنی روز برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 55 روز دیگر باقیست، تنور این حماسه ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد روز به روز داغ تر می شود.

راه سلام – نامه وارده: با اعلان اسامی کاندیداهای انتخاباتی که توانستند رای تائید از هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان بگیرند این تنور داغ تر شده است.

فعالیت های انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، گچساران و بویراحمد، هر روز رنگ و بوی تازه ای بخود می گیرد و حامیان هر کاندیدا تلاش می کنند با شیوه های تبلیغاتی، آرای بیشتری برای کاندیداهای موردنظر خودشان جلب و جذب کنند.

اخبارهای دریافتی از هرسه حوزه انتخابیه نشان از رشد چشمگیر و فنح خانه به خانه توسط سیدعلی محمد بزرگواری که شعار خود را ” صداقت با مردم ” عنوان کرده است در کهگیلویه بزرگ حکایت دارد.

” بزرگواری” این روزها در ترافیک شدیدی از دعوت کنندگان خود از پُشته زیلایی چُرام تا دوردست ترین روستای بهمئی قرار گرفته و حامیان او می گویند: ” بزرگواری” به کسی دروع نمی گوید و وعده بیخود و ناشدنی به حامیان خود نمی دهد.

بزرگواری، این روزها فرمانده فتح الفتوحی دیگر در کهگیلویه بزرگ شده است و با وجود اینکه فاقد هرگونه حمایت از نهادهای دولتی و یا سرمایه دارانی چون پیمانکاران می باشد اما توده محروم و مستضعف برای او شعار ” صلَ الله محمد – سید محبوب آمد ، سید راستگو آمد “، سر می دهند.

با نگاهی اجمالی و گذرا به تصاویر میزبانان بزرگواری بخوبی می توان گفت، حامیان او پابرهنگان انقلاب اند، پابرهنگانی که بزرگواری در مجالس هشتم و نهم برای خانه های آنان شبکه های آب ، برق و گاز احداث نمود.

حامیان این روزهای بزرگواری، مستضعفانی هستند که بقول خودشان از ” دروغ و نیرنگ ها ” خسته شده اند و می خواهند ” صداقت ” را بار دیگر بر ” فریب و خُدعه ” غالب کنند.

آنان هیج انتظاری فردی و شخصی از بزرگواری ندارند و می گویند اگر بزرگواری در مجلس بود حتما سدآبریز و بالیاب احداث می شد، حتما دشت های چُرام، سوق، لنده ، دهدشت مرکزی و بهمئی اکنون شاهد هزاران فرصت اشتغالزایی بود و نیازی نبود مردان و زنان کهگیلویه بزرگ برای گوجه چینی به دشت لیشتر گچساران و دشت های بهبهان در سحرگاه های خونین بر پُشت نیسان های از زوار در رفته سوار شوند.

البته آرای ” علی مژدهی ” و ” آیت الله سعادتیان ” در بخش های چاروسا، قلعه رئیسی ، دشمن زیاری و حتی بخشی در بهمئی بصورت فزاینده ای روبه صعود است و اگر اینگونه به پیش برود آرای این بخش ها بشکل گسترده ای به سبد این دو کاندیدا واریز می شود.

گچساران اما ” تاجگردون” مثل ” همیشه” حرف اول و آخر را می زند.

اساسا برای حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیازی به تحلیل و تفسیر نیست و با تائید صلاحیت تاجگردون، نشاط ، اُمید ، روحیه مشارکت و انتخابات حداکثری به این حوزه انتخابیه برگشته است.

تاجگردون بدون تردید این بار از مرز ۷۰ هزار رای خواهد گذشت و شاید این حوزه انتخابیه با حضور تاجگردون بیشترین مشارکت انتخابات دوازدهم در ایران را بخود اختصاص دهد.

از هم اکنون می توان دوباره فعال شدن پروژه های عمرانی که تخصص تاجگردون است را در گچساران و باشت دید، از هم اکنون می توان دید که لودرها ، گریدرها و بیل های میکانیکی قرارگاه حِرا در حال سوراخ نمودن کوههای سرسخت تنگ دیل برای اتمام تونل گچساران – چرام است.

با حضور تاجگردون، محلات سادات و لبنان دوباره جان تازه ای بخود می گیرند و پیست موتورسواری صادق خادمی و جشن هرساله مَشک و مَلار رونق می گیرد.

لبخندهای تاجگردون را می توان در پیچاب و پیش کَی حمدالله با آن سیاست ها و برنوی خوش نقش و نگارش در جوار اشکفت شاه دید و به آینده سرزمین گچساران و باشت امیدوار شد.

فرودگاه گچساران از هم اکنون خود را برای پذیرایی از وزرای دولت سیزدهم در کنار تاجگردون آماده می کند و حطوط آبرسانی به دشت های خان احمد و امامزاده جعغر (ع) دوباره رونق می گیرد.

تاجگردون کار را با کار کردن تمام کرده و نیازی به راه اندازی ستادهای انتخاباتی و تشکیل کمیته های انتخاباتی ندارد چرا که او محبوب دل همگان است.

در بویراحمد اما تاکنون ” مهدی روشنفکر” براساس نظرسنجی های میدانی ، سردار فاتح لقب گرفته و بنظر می رسد این بار نیز اختلاف آرای او با نفر دوم همانند انتخابات مجلس یازدهم باشد.

ردصلاحیت ” محمد بهرامی” البته فضای انتخاباتی بویراحمد واحد را متاثر نموده و حامیان و البته ” مهدی روشنفکر ” اظهار امیدواری نموده که ” بهرامی” هم به گردونه انتخابات برگردد.

بنظر می رسد در صورت تایید نشدن بهرامی، آرای او در سه سناریو بسمت و سوی ، اول سکوت انتخاباتی و سپس انتقال به سبد آرای روشنفکر و زارعی برود اگرچه نگارنده هم برای تاییدصلاحیت بهرامی امیدوار است و کاش بهرامی هرچه زودتر به صحنه انتخابات بویراحمد برگردد.

تحلیلگران سیاسی می گویند: روشنفکر هم اکنون حدود ۸۰ درصد آرای بویراحمد سفلی را بخود اختصاص داده و البته تمام تلاش حامیان او برای افزایش آرای روشنفکر در بویراحمد سفلی و علیا ستودنی است.

پایگاه های روشنفکر در جای جای بویراحمد علیا فعال تر از بویراحمد سفلی شده بگونه ای که از کِوشک دشتروم تا روستای الله آباد تنگ سرخ، از سپیدار جلیل تا کاکان و ده برآفتاب، از هم اکنون مارش پیروزی را کوک کرده اند و برای کسب آرای ۱۰۰ هزار نفری در تلاش اند.

روشنفکر و جریان ندای وحدت می خواهد با کسب ۱۰۰ هزار رای در انتخابات دوازدهم یک حماسه تاریخی در زاگرس خلق کنند و اگر این جریان بتواند این میزان آراء را کسب کنند تا قیام قیامت هیچ جریانی جزء جریان ندای وحدت نمی تواند به این افتخار دست یابد.

حامیان جریان ندای وحدت از هم اکنون می گویند: برای جشن پیروزی روشنفکر، طبل و دُهل را برای دشت سِرنجِلکُل بویراحمد در روز دوازدهم اسفندماه آماده کرده اند و می گویند قراراست فرشاد حکمتی می خواهد برای آنان نغمه سرایی کند.

و در آخر: بزرگواری، تاجگردون و روشنفکر به مردم و حامیان خود گفته اند که حرف های ناگفته ای برای حوزه های انتخابیه دارند و در ایام انتخابات، سخنان تازه ای را به مردم و حامیان شان خواهند گفت تا بدانند در چهارسال گذشته بر سر حوزه های آنان چه آمده است.

راه سلام: انتشار این نامه وارده بمعنای رد یا تائید آن نبوده و خوانندگان می توانند در پاسخ به این نامه، مطالب خود را به قسمت تماس با ما یا در کامنت ها ارسال نمایند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

4 پاسخ

  1. ضرغام علیبازی
    انصافاً فارغ از هر اتفاقی که در انتخابات بیفتد، بیان برخی مطالب و حتی اگر مدعی بشی که این نامه وارده است، انتشار آن، موجب وهن خواننده است، آخه سردار فاتح، فتح الفتوح…
    یا معنای این کلمات را نمی دانی و یا به قول حضرت امام خمینی «ره » خیلی ؟……

  2. از مطلبت معلومه چقد رگ گردنت برا روشنفکر کلفت شده. جمع کم عامو. روشنفکر ۳۰ هزا ر هم نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط