امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۱۰

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • بهرامی شیر زمینِ، بِهراَحمَی داغشَ نَبینه + متن کامل سخنرانی بهرامی بهمراه تصاویر استقبال در سِرنجِلکُل

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

بهرامی شیر زمینِ، بِهراَحمَی داغشَ نَبینه + متن کامل سخنرانی بهرامی بهمراه تصاویر استقبال در سِرنجِلکُل

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات در حوزه انتخابیه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه همه ما تابع تصمیم قانون بوده و بر قانونمداری تاکیدکرده و می کنیم، اظهارداشت: یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم و برای مقام معظم رهبری سلامتی و تندرستی و طول عمر با برکت آرزومندم.

به گزارش راه سلام/ ” محمد بهرامی ” در جمع حامیان پرشور خود در منطقه گردشگری سِرنجِلکُل بویراحمد گفت: این سعادت نصیب ما شد که در جمع صمیمی شما حضور پیدا کردم، به دلیل اینکه نمی‌خواستم مردم به زحمت بیفتند و مهم‌تر اینکه این روز‌ها ملت ایران داغدار شهدای حادثه تروریستی کرمان هستند و برخی از عزیزان جوان ما هم در نقاط مختلف این شهر و منطقه پرپر شده اند، من ترجیح دادم که بدون اینکه عزیزان حضور داشته باشند، وارد منطقه بشوم.

وی با بیان اینکه قرار بود با شرکت در برخی مراسمات در بویراحمد سفلی حضور پیدا کنیم و مزاحم عزیزان نشوم اما استقبال خودجوش از نقاط مختلف صورت گرفت و من از شمار عزیزان و دوستان تقدیر و تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: با توجه به وقفه‌ای که ایجاد شد، ابتدا وظیفه دارم از عزیزانی که از در درون و خارج از استان برای مشارکت این مردم احساس مسئولیت کردند و پای کار آمدند تشکر و قدردانی داشته باشیم.

این کاندیدای انتخاباتی گفت: از همراهی حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، حضرت آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه مردم، مجموعه استانداری، معاونین و مدیران، مجموعه سپاه فتح بخصوص فرمانده بزرگوار سردار خرمدل، مجموعه دادگستری بویژه رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، مجموعه شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد و تهران، دکتر جوکار، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان، مجموعه نیروی انتظامی بخصوص فرمانده محترم نظامی و همه این عزیزان و سرورانی که تمام قد پای کار بودند که در کنار این مردم باشند به نوبه خودم تشکر می کنم.

بهرامی گفت: از هفته قبل مسئولان مربوطه با من تماس گرفتند و گفتند که هرچه زودتر شما باید در بین مردم و کنار مردم به کار خودتان ادامه بدهید و من از همان ابتدای کار کتباً و شفا‌هاً عرض کردم، ملاک ما قانون است.

کاندیدای انتخابات دوازدهم در حوزه انتخابیه سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکیدبراینکه  این مردم نیاز به آرامش دارند و من این درخواست را دارم که همه عزیزان مطیع قانون باشند و در کنار مردم باشند و آسایش و رفاه همه باید رعایت شود، افزود: یک توصیه به مسئولان دارم، این حضور مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس است، همانطوری که مقام معظم رهبری فرمود؛ مشارکت حداکثری و این مردم لبیک گفتند.

بهرامی گفت: از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم، از همه شماها می‌خواهم که با تمام توان پای کار باشید برای تعیین و تغییر در سرنوشت خودتان. ان‌شاءالله ۱۱ اسفند آن چیزی که لازم است در راستای نیاز مردم، مشکلات مردم و توسعه استان اقدام بشود.

وی افزود: بیش از این مزاحم شما عزیزان نمی شوم، از الطاف همه عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

بهرامی گفت: استقبال از حوزه لُردگان تا اینجا شکل گرفت و من از همه عزیزان عذرخواهی می کنم.

هواداران پرشور بهرامی با شعارهای مستمر ” بهرامی دوستت داریم ” و ” الله اکبر ” ، ” بهرامی شیر زمینِ، بیراحمد داغشَ نَبینه “، اجازه سخنرانی را به این کاندیدای انتخاباتی نداد.

حضور جوانان بویژه جوانان رای اولی در این استقبال خودجوش چشمگیر و ستودنی بود.

IMG 20240118 WA0094 IMG 20240118 WA0093 IMG 20240118 WA0092 IMG 20240118 WA0091 IMG 20240118 WA0095 IMG 20240118 WA0088 IMG 20240118 WA0086 IMG 20240118 WA0087 IMG 20240118 WA0097

IMG 20240118 WA0101 IMG 20240118 WA0102 IMG 20240118 WA0100 Screenshot ۲۰۲۴۰۱۱۸ ۱۵۲۸۰۸ Screenshot ۲۰۲۴۰۱۱۸ ۱۵۳۱۳۵ Screenshot ۲۰۲۴۰۱۱۸ ۱۵۳۰۵۹

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط