امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۳۵

  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • تایید صلاحیت مدیران عامل سابق شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات دوازدهم

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

تایید صلاحیت مدیران عامل سابق شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات دوازدهم

دو تن از مدیران عامل سابق و اسبق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد توانستند از فیلتر هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان عبور کرده و رای تایید صلاحیت کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دریافت کنند.

به گزارش راه سلام، ” مهندس حسن کریمی ” مدیرعامل اسبق و ” مهندس جمال معتمدی ” مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تائید صلاحیت از هیات نظارت مرکزی شورای نگهبان، به ترتیب کاندیداهای انتخاباتی در حوزه های انتخابیه بهبهان – آغاجاری در استان خوزستان و استان تهران شده اند.

“مهندس جمال معتمدی ” در حوزه انتخابیه تهران به فعالیت انتخاباتی خواهد پرداخت و ” مهندس حسن کریمی ” که از شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات دوازدهم حوزه انتخابیه بهبهان – آغاجاری برخوردار است نیز فعالیت های رسمی انتخاباتی را در این حوزه انتخابیه شروع می کند.

“مهندس حسن کریمی ” در انتخابات دهم با کمتر از ۱۸۰ رای نتوانست به مجلس راه یابد و امیدواریم در انتخابات دوازدهم به کمیسیون تخصصی انرژی راه پیدا کند.

راه سلام با افتخار تمام آمادگی خود را برای انتشار اخبار و گزارش های ستاد انتخاباتی برادران عزیزمان ” مهندس حسن کریمی ” و ” مهندس جمال معتمدی” اعلان و از هم استانی های مقیم استان های تهران، البرز ، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد مُصرانه خواهش دارد برای پیروزی این عزیزان در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند.

آرزوی این پایگاه خبری موفقیت روزافزون فرزندان سرزمین کهگیلویه و بویراحمد در جای جای دنیا با هر تفکر و سلیقه ای است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط