امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۲:۰۳

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

تغییر دو فرماندار در کهگیلویه و بویراحمد قطعی شد + مشروح خبر

تغییر دو فرماندار در استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده از سوی وزارت کشور قطعی شده است.

یک منبع آگاه وزارت کشور به راه سلام گفت که تغییر فرمانداران کهگیلویه و دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد قطعی شده و البته جایگزین این فرمانداران هنوز مشخص نیست و در هفته آینده ، فرمانداران جدید مشخص و اعلان می شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان های کهگیلویه و دنا بدلیل مسائل انتخاباتی و رفع برخی دغدغه های واجدان شرایط اخذ رای از سوی وزارت کشور تغییر می کنند، اظهارداشت: “سیدعبدالعزیز موسوی ” فرماندار کهگیلویه بدلیل نسبت فامیلی با “موحد ” نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ و ” کورش درخشان زاده” بدلیل نسبت خانوادگی با ” مهدی روشنفکر ” نماینده بویراحمد در مجلس یازدهم شورای اسلامی بزودی تغییر می کنند.

این منبع مطلع در گفت و گو با راه سلام با تاکید براینکه هنوز گزینه های جایگزین این فرمانداران قطعی نشده و آنچه در فضای مجازی اعلان می شود براساس شایعات است، یادآورشد: تغییر برخی بخشداران و فرمانداران دیگر در استان فعلا نامشخص اما احتمال تغییر وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده “سیدعبدالرحمان توفیقیان” فرماندار چرام از فرمانداران نزدیک به “موحد” در کهگیلویه بزرگ نیز تغییر می کند و آیا این تغییر در آینده نزدیک صحت دارد؟ هم تاکید کرد: وزارت کشور بدون تردید با هیچ فرماندار ، بخشدار و مدیری که بخواهد در انتخابات از کاندیدای خاصی حمایت کند تعارف نکرده و نسبت به تغییر آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام می کند.

این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که آیا بغیر از فرمانداران کهگیلویه و دنا، امکان تغییر سایر فرمانداران در آستانه انتخابات دوازدهم نیز وجود دارد؟ تاکیدکرد: به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد این قول را بدهید که هر مسوولی که بخواهد در انتخابات پیش رو، قلم و یا قدمی در راستای حمایت از کاندیدای خاصی بردارد تغییر می کند حتی اگر این تغییر در شب برگزاری انتخابات باشد.

وی گفت: فعلا وزارت کشور تغییر فرمانداران را در دستورکار قرار داده و در تمام استان ها اینگونه خواهد بود و از سویی امکان تغییر برخی مسوولان دیگر بغیر از مسوولان وزارت کشور در سایر نهادهای دولتی هم وجود دارد.

این منبع مطلع به راه سلام گفت که مردم مطمئن باشند هم مُجریان و هم ناظران انتخابات دوازدهم تمام تلاش خود را برگزاری انتخاباتی پرشور، مشارکتی و سالم بکار می گیرند و هر مسوولی که بخواهد از کاندیدای خاصی حمایت کند بطورحتم تغییر خواهد کرد و کنار گذاشته می شود.

وی افزود: وزارت کشور دولت سیزدهم برای برقراری امنیت، مشارکت گسترده، برگزاری انتخاباتی سالم و حماسی با هیچ فردی در هر جایگاهی شوخی ندارد و از همه مسوولان می خواهیم از هم اکنون بفکر برقراری اهداف و منشورهای اخلاقی انتخاباتی ترسیم شده برای آرامش انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد باشند.

به گزارش راه سلام/ متاسفانه دغدغه های فراوانی از سوی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد راجع به عملکرد برخی از فرمانداران و بخشداران در این استان در آستانه انتخابات دوازدهم مجلس در حمایت از نمایندگان کنونی مجلس وجود دارد و این دغدغه ها در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بیشتر از سایر حوزه های انتخابیه است.

بگفته برخی از شهروندان، متاسفانه وجود فرمانداران و بخشداران نزدیک به نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم، بسترساز نارضایتی و ناامیدی مردم و سایر کاندیداهای انتخاباتی در انتخابات اسفندماه امسال شده است.

این شهروندان معتقدند: تغییر این فرمانداران و بخشداران می تواند گام موثری در راستای مشارکت گسترده ، برقراری امنیت و پرشور شدن انتخابات دوازدهم باشد.

راه سلام ، آمادگی انتشار هرگونه جوابیه ای را در ارتباط با این خبر اعلان و در کمترین زمان ممکن،  جوابیه منتشر می شود.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط