امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۵۲

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

تمامی راههای تقلب و تخلف در انتخابات بسته شده است

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمدخبرداد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده همه فرآیند‌های انتخابات تا روز اخذ رای به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

راه سلام/ رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده همه فرآیند‌های انتخابات تا روز اخذ رای به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و حتی آن فردی که یک بار در جایی رای داد به صورت برخط در سراسر کشور مشخص است و امکان رای مجدد به هیچ وجه وجود ندارد.

به گزارش راه سلام؛ سید جواد هاشمی مهر در همایش معتمدان و هیات‌های اجرایی و نظارتی انتخابات در شهرستان بهمئی بر ضرورت آسیب شناسی جدی فرآیند‌های انتخابات‌های گذشته در همه شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه تاکید کرد و گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت باید با دقت و با نگاهی به گذشته نقاط قوت را تقویت و سعی در رفع نقاط ضعف کنند.

هاشمی مهر تاکید کرد: همه راه‌ها و مَنفذ‌های احتمالی برای بروز تقلب و یا تخلفات انتخاباتی بسته شده و تدابیر لازم از سوی ستاد انتخابات کشور در این راستا با جدیت عملیاتی شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده همه فرآیند‌های انتخابات تا روز اخذ رای بصورت الکترونیکی انجام می‌شود و حتی آن فردی که یک بار در جایی رای داد به صورت برخط در سراسر کشور مشخص است و امکان رای مجدد به هیچ وجه وجود ندارد.

هاشمی مهر گفت: حتی در زمینه تعرفه‌های انتخاباتی نیز فرآیند‌هایی جدید تعریف شده که هیچ راهی برای انجام تقلب و تخلفی از هیچ شخصی وجود نداشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از ماه‌ها پیش نیز در دستگاه قضایی استان تشکیل و جلسات متعدد و منظمی در این راستا برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین هیات‌های نظارت نیز بطور مرتب همه تخلف‌های کاندیدا‌ها و داوطلبان انتخاباتی را رصد و مستند سازی می‌کنند و بموقع در اختیار مراجع ذیصلاح قرار می‌دهند.

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به مردم، داوطلبان و هواداران اطمینان داد که همه برنامه ریزی ها، راهکار‌ها و تدابیر لازم نظارتی، امنیتی و اجرایی برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند، پرشور و در عین حال امن و سالم انجام شده است.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط