امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۵۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

در کهگیلویه بزرگ، دَر نباید بر روی پاشنه بچرخد، باید هوا را عوض کنیم

کاندیدای احتمالی دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد که در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، در نباید دیگر بر روی پاشنه بچرخد و ساکنان این حوزه انتخابیه باید هوا را عوض کنند.

به گزارش راه سلام، ” سیدفرزاد نجات نیا ” در جمع هواداران خود با تاکیدبراینکه «آینده فرزندان ما دارد به خطر می‌افتد و بعضی می‌گویند؛ این مسیر، مسیر پر تنشی است، چرا می‌خواهی دوباره باشی؟ اظهارداشت: ” من اصراری ندارم در این عرصه باشم و اگر این جمع بگویند؛ از فردا دیگر نیستم.”

وی با طرح این سوال که آیا با پاک کردن صورت مسئله، مشکل حل می‌شود؟ خاطرنشان کرد: “کی گفته؛ هر کس با این‌ها نباشد، یا بر علیه ما حرف زد، باید تمام هستی‌اش ساقط شود؟”

کاندیدای انتخابات یازدهم در کهگیلویه بزرگ با نادرست خواندن این جملات ، یادآورشد: “این حرفا را اوباما، رئیس جمهور وقت آمریکا می‌زد و برخی همان حرف ها را در کهگیلویه بزرگ می زنند.”

نجات‌نیا گفت: “ما ماندیم، حرف زدیم، مدیرکل، دستیار وزیر و مدیرعامل هم شدیم.”

وی با تاکید براینکه “ما نیاز داریم هوا را عوض کنیم، تصریح کرد: “در کهگیلویه بزرگ دَر نباید بر این پاشنه بچرخد.”

کاندیدای احتمالی دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: ” هر کدام از ما می‌تواند در این مسیر یک گُردان تک نفره باشد، تا این هوا را عوض کنیم.»

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

4 پاسخ

  1. سلام، همون هوا را عوض کردی، که در قدم اول هیات اجرایی صلاحیتت تایید نشد و حالا بازار زرگری راه انداختی تا طور دیگر وانمود کتی.
    ………………….
    سس کن
    غوره نشده مویز شدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط