امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۲۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

رئیس ستاد موحد در چرام هم از اردوگاه موحد خداحافظی کرد/ ریزش شدید آرای موحد در چُرام

همانگونه که قبلا پیش بینی می شد یاران موحد سنتی موحد یکی پس از دیگری در حال خروج از اردوگاه او هستند.

راه سلام– زریر اخلاقی: کسی نیست در شهرستان چُرام و یا حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، نداند که “حاج مراد علیدادی ” ،” حاج عباس جهانبخشی ” بهمراه اقوام سببی، نسبی و خویشاوندی های دور و نزدیک آنان در شهرستان چُرام و حومه، چه تلاش هایی برای پیروزی های موحد در چهل ساله گذشته که نکرده اند.

کیست نداند که این یاران سنتی موحد در شهرستان چُرام و کهگیلویه بزرگ چه روزها و چه شب هایی برای “موحد” چه زحمت ها که نکشیدند تا برخی از یاران موحد” برای ” موحد”، ادعای ” سناتوری” کنند.

طایفه اصیل و ارزشمند شیوخ گلبهار از طوایف ایل چُرام یکی از مهمترین پایگاه های طایفه ای موحد در این شهرستان بود که این پایگاه روزانه بدست لیدرهای بزرگواری و عدل هاشمی در حال فتح شدن است.

“حاج مراد علیدادی” معلمی شناخته شده و همیشه لبخند بر لب ، رئیس ستادهای انتخاباتی موحد در طی سالیان دور و نزدیک، اکنون و در آخرین دوره کاندیداتوری موحد برای انتخابات، غزل خداحافظی را با موحد سروده و عزم خود را برای شکست موحد در این دوره از انتخابات جزم کرده است.

“حاج علیدادی” شخصیتی بسیار محترم و از فرهنگیان باسابقه شهرستان چُرام است که علیرغم تمامی شایستگی های شخصیتی هیچگاه خاک سرزمین مادری اش را ترک نکرد و در کنار اقوام و دوستان خویش، روزگار را سپری می کند.

او در تمامی انتخابات ها همانند یک سرباز برای موحد و پیروزی اش تلاش کرده و البته بهره دنیوی هم از این تلاش ها نبرده است.

تاثیرگذاری حاج علیدادی و خانواده بااصالت جهانبخشی و برخی دیگر از دوستان شان در ریزش آرای موحد در شهرستان چُرام قطعا نمودار فراوانی را نشان خواهد داد.

“حاج علیدادی” سابقه حضور در هیات های نظارتی و اجرایی شهرستان چرام در انتخابات را با خود بهمراه دارد و او را ” تئوریسین ” برنامه های انتخاباتی و غیرانتخاباتی ” موحد ” در چرام می نامند.

او قرار است بزودی ناگفته هایی را از دلایل رویگردانی خود از اردوگاه موحد اطلاع رسانی کند.

تا زمان انتشار خبر، بخش عمده ای از آرای خوانین ایل چُرام هم که بسیار مورد احترام مردم منطقه اند و البته ارتباط اجتماعی ارزشمندشان را با مردم ایل نیز بخوبی حفط کرده اند در دو سبد بزرگواری و عدل هاشمی واریز می شود.

ریزش آرای اردوگاه موحد در ایل چرام شدت دوچندان تری نسبت به سایر حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ دارد و از هم اکنون می توان صدای شکستن ستون های این اردوگاه را در میان این ایل از دور شنید.

راه سلام بزودی اخبار دیگری از خروج چشمگیر یاران سنتی موحد در شهرستان چرام منتشر می کند و البته آمادگی برای جوابیه به این مطلب را دارد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

3 پاسخ

  1. این آقای مراد علیدادی تا دیروز جلوی خودم هزاران بد وبیراه می‌گفت به عدل هاشمی پور می‌گفت شخصیت مجلس ندارد و فردی بیسواد است حالا چون پسر مراد خان را بکار گرفته شده لیدر عدل هاشمی پور تف به ذات آدمهای دورو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط