امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۶:۴۱

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

رضاتوفیقی: رد اعتبارنامه تاجگردون هم ظالمانه بود هم بی احترامی به مردم گچساران و باشت شد

فعال سیاسی اصلاح طلب با ابراز نگرانی خود از رداعتبارنامه "غلامرضا تاجگردون" نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و رداعتبارنامه مجلس یازدهم، تاکیدکرد که رد اعتبارنامه تاجگردون در مجلس یازدهم شورای اسلامی هم ظالمانه بود هم بی احترامی به مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.

به گزارش راه سلام، “سیدضیاء الدین رضاتوفیقی ” در گفت و گویی رسانه ای با تاکید براینکه از احزاب سیاسی بیرون آمده ام، خاطرنشان کرد: وقتی اعتبارنامه‌ایشان تصویب نشد، همه ناراحت شدیم، چون حقی ضایع شد، مردم گچساران رأی دادند، ایشان به مجلس رفت و مدتی هم کار کرد و ظالمانه‌ رد شد و به مردم گچساران بی‌احترامی شد،

وی گفت: مخالفان تاجگردون هیچ دلیل موثقی هم برای رد اعتبارنامه او نداشتند، بجز اینکه افرادی می‌خواستند‌ ایشان حضور نداشته باشد، میدان خالی باشد و افراد محرم خودشان حضور داشته باشد.

مدیرکل اسبق اصلاحاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  همه ما از رد اعتبارنامه تاجگردون ناراحت و نگران شدیم چراکه حذف آقای تاجگردون، ضربه‌ای به حوزه گچساران و کل استان کهگیلویه و بویراحمد بود، یادآورشد:  آقای تاجگردون علاوه بر تحصیلات اقتصادی‌شان، تجربه دراز مدتی در حوزه برنامه‌ریزی و سازمان مدیریت داشت. ‌ایشان در استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس تجربه‌های مدیریت زیادی داشت، مجلس خود را از وجود آقای تاجگردون محروم کرد.

رضاتوفیقی افزود: ما با آقای تاجگردون زاویه‌هایی داشتیم، ‌ایشان مشی خود را داشت و ما هم مشی خود را داشتیم. اما این بدان معنا نبود که ما رقبای آقای تاجگردون را به‌ ایشان ترجیح بدهیم،

وی گفت: طبیعی است که در یک مجموعه سیاسی دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد، زاویه‌ای داشتیم که نخواستیم آن را رسانه‌ای کنیم. اتفاقا‌ً آقای تاجگردون این اختلاف را رسانه‌ای کرد و به ما حمله‌هایی کردند، ولی ما اینکار را نکردیم. صلاح ندانستیم که این کار را بکنیم، چون جناح رقیب از آن بهره‌برداری می‌کرد. اگر ما پاسخ می‌دادیم، آن‌ها هم ادامه می‌دادند، لذا ما سکوت کردیم، چرا سرگرم این مسائل شویم، مسأله اصلی ما این موارد نبوده و نیست.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط