امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۲۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

رقابت شدید روشنفکر – بهرامی در بویراحمد واحد

براساس آخرین ارزیابی ها، نظرسنجی های میدانی، گفت و گو با کارشناسان سیاسی و متخصصین حوزه های اجتماعی، مشارکت انتخاباتی در بویراحمد واحد روزانه سیرصعودی دارد و هرچه به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه نزدیکتر می شویم فعالیت برخی از کاندیداهای این انتخابات رنگ و بوی تازه ای بخود می گیرد.

به گزارش راه سلام، نظرسنجی های میدانی و ارزیابی کارشناسان و تحلیلگران سیاسی نشان می دهد باتایید صلاحیت ” محمد بهرامی ” کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد،” آرای ” این کاندیدای انتخاباتی در بویراحمد واحد بویژه در بویراحمد علیا رشد بسیار چشمگیری بخود گرفته و حامیان او نسبت به گذشته، برای جلب و جذب آرای واجدین شرایط اخذ رای تلاش های دوچندانی از خود نشان می دهند.

“محمدبهرامی سیف آباد” که اکنون به سن بلوغ سیاسی رسیده و از تمامی پتانسیل ها برای کاندیداتوری مجلس بهره می برد، بعد از تاییدصلاحیت از سوی شورای نگهبان با سرعت دوچندان تری به جایگاه دوم خود در انتخابات یازدهم بازگشته است اگرچه بنابگفته برخی از فعالان سیاسی تایید صلاحیت او به مذاق برخی رقبا خوش نیامد و برای گرفتن آرای این کاندیدای انتخاباتی (قبل از تائیدصلاحیت)، دندان تیز کرده بودند.

آمارها نشان می دهد” بهرامی سیف آباد” رقابت سنگینی را با ” مهدی روشنفکر ” نماینده فعلی و کاندیدای جریان ندای وحدت در فینال انتخابات دوازدهم در بویراحمد واحد خواهد داشت و البته با نفر سوم این انتخابات فاصله فراوانی همانند انتخابات یازدهم دارد.

“مهدی روشنفکر ” که این روزها به او لقب” سردار ندای وحدت ” داده اند هم مانند “بهرامی سیف آباد” از رشد آرای بالایی در یکماه و نیم گذشته برخوردار شده است و این آراء به شکل سرسام آوری سیر صعودی را طی می کند.

حامیان ” روشنفکر ” این بار هم تا نیمه های شب برای او جلسات چند صدنفر و چند هزار نفری می گیرند و از هم اکنون زنان ایل برای او سروده معروف ” بی خاتینون سقاوه – حاجی وَ دست تَ دایه ” را در ساعات بامداد با شور وصف ناشدنی می سرایند.

نظرسنجی های میدانی و گفت و گوهای صورت گرفته با اهل فن سیاست در بویراحمد واحد نشان می دهد که ” مهدی روشنفکر ” همجنان با کسب حدود ۸۰ درصد آرای بویراحمد سفلی توانسته آرای آن حوزه انتخابیه را بخود اختصاص دهد و براین آراء روزانه افزوده می شود و در بویراحمد علیا نیز روند کنونی او نسبت به انتخابات دوازدهم، مطلوب تر و شرایط مساعدتری نسبت به گذشته دارد.

بنا بگفته کارشناسان سیاسی، اگرچه تبلیغات برخی کاندیداهای رقیب ” روشنفکر – بهرامی ” گسترده و گاها اینگونه تصور می شود که از آرای بهتر از انتخابات یازدهم برخوردار هستند اما آمار نظرسنجی های میدانی خلاف این موضوع را نشان می دهد و وجود چهره های متعدد تکراری در محافل مختلف بویژه در زمان متینگ های بویراحمد سفلی، این گفته کارشناسان را تائید می کند.

رقابت کاندیداهای سوم – چهارم در حوزه انتخابیه بویراحمد با کاندیدای فینال این انتخابات یعنی ” روشنفکر – بهرامی ” همچنان فاصله دار بوده و بنظر می رسد شاهد یک رقابت جذاب در بین “روشنفکر – بهرامی” در این حوزه انتخابیه باشیم اگرچه هنوز به قطعیت و یا حدودی نمی توان گفت که اختلاف آرای این دو کاندیدا چه میزان آراء است.

“مهدی روشنفکر ” قبل از تائیدصلاحیت ” محمد بهرامی سیف آباد” از عدم احراز صلاحیت این رقیب انتخاباتی خود بشدت اظهار نگرانی کرد و در سخنانی از شورای نظارت مرکزی بر انتخابات دوازدهم مُصرانه خواست نسبت به تاییدصلاحیت ” بهرامی سیف آباد ” تجدیدنظر کنند تا انتخاباتی باشکوه و مشارکتی در بویراحمد واحد برگزار شود.

تحلیلگران سیاسی، این رفتار ” مهدی روشنفکر ” را ناشی از ” روحیه اخلاق مداری، صداقت و خِرد او ” دانسته و معتقدند ” روشنفکر ” دوست دارد در فینال انتخابات دوازدهم حوزه انتخابیه بویراحمد با ” بهرامی سیف آباد” ، مَردانه دست و پنجه نرم کند و رقابت تاریخی شیرینی را از خود به یادگار بگذارند.

راه سلام بزودی اقدام به انتشار برخی آمارها در این ارتباط خواهد نمود.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

2 پاسخ

  1. روشنفکر رقیب بهرامی نیست.الکی خودتونو نندازید وسط معرکه.باید تیتر بزنی آرزوهای یک ندای وحدتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط