امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۱۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

روشنفکر: با تغییر فرماندار دنا موافقم/ مردم بنا به غیرت خود در انتخابات شرکت می کنند

نمایندهرشهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد از مؤلفات خود با تغییر فرماندار شهرستان دنا با وجود سلامت کاری او خبرداد.

به گزارش راه سلام،  مهدی روشنفکر در گفت و گو با رسانه ها با بیان حمایت های همیشگی خود از عملکرد وزارت کشور در دوران وزیری سردار احمد وحیدی وزیر کنونی کشور، از تغییر فرماندار شهرستان دنا بخاطر رفع شبهات انتخاباتی استقبال کرد.

وی گفت: بنده معتقدم هر چیزی باعث می‌شود که از ذهن مردم رفع شبهه شود تا با فراغت بال در انتخابات شرکت کنند و مشارکت حداکثری و رقابت سالم را رقم بزنند، باید انجام شود.

نماینده  بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به ارتیاطات فامیلی حاکم بر استان قومی و قبیله ای استان کهگیلویه و بویراحمد،  خاطرنشان کرد: این استان همه با ارتباطات فامیلی دارند و هر فرد بومی در هرجایگاهی منصوب شود بدون تردید با دیکر افراد جامعه،  نسبت فامیلی دارد و فرماندار شهرستان دنا نیز با اینجانب اینگونه بوده و بر سلامت کاری ایشان همواره تاکید داشته و دارم.

روشنفکر افزود: نسبت فامیلی اینجانب با آقای درخشان زاده فرماندار شهرستان دنا مدت ها است که مطرح بوده و بنده نیز با آنکه از عملکرد ایشان راضی و بر سلامت کاری وی گواهی می‌دهم، اما با این تغییر موافقم،

وی گفت: معتقدم باید از هرگونه ایجاد شائبه و شبهه در سلامت انتخابات جلوگیری کرد تا هم حق‌الناسی ایجاد نشود و هم مانع از تضعیف نظام از طریق این شبهات باشیم.

روشنفکر افزود: مردم وقتی ببینند زمینه انتخابات سالم و بدون شبهه فراهم است، بنا به غیرت و وفای خود به نظام و انقلاب قطعاً در این عرصه حضور فعال خواهند داشت.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

یک پاسخ

  1. آخ از بخت مارگون بی فرماندار.
    یه فکری بحال انتخابات مارگون کنید که نکنه کارمندان موقع انتخابات اعتصاب کنند .مثل اداره آموزش و پرورش عشایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط