امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۷:۳۰

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

روشنفکر بدنبال کسب آرای بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بویراحمد واحد است

هرچه به زمان انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد واحد نزدیک می شویم هم تخریب ها شدت می گیرد و هم تحرکات انتخاباتی با رنگ و بوی متفاوتی نمایان می شود.

راه سلام – حسین علیدادی: با نگاهی گذرا به انتخابات در بویراحمد واحد، بخوبی می توان گفت توپخانه تمامی کاندیداهای انتخاباتی بجز توپخانه غلام محمد زارعی نماینده مجالس نهم و دهم، بقیه درحال شلیک و تخریب جریان مظلوم اما مقتدر، مردمی و محبوب ندای وحدت و در راس آن سردار این جریان یعنی حاج مهدی روشنفکر است.

چند جمله کوتاه و خلاصه و خودمانی می خواهم بگویم که خوانندگان گرامی هم خسته نشود و هم این که اوضاع و احوال این روزهای بویراحمد واحد را تا حد و حدودی برای تان نقل کرده باشم. ( اگر نوشتار اینجانب روان و ساده است ببخشید و سوادمان در همین حد است)

ابتدا تردید نکنید حاج مهدی روشنفکر همانند انتخابات یازدهم، فاتح انتخابات دوازدهم در بویراحمد واحد با همان اختلاف و یا بیشتر از اختلاف گذشته نسبت به نفر دوم خود خواهد بود. ( اساسا نفر دوم بعد از حاج مهدی را رقیب نمی دانیم چون اختلاف بحدی زیاد است که نمی شود عنوان رقیب برای نفر دوم فرض کرد. نفرات سوم و چهارم که دیگر هیچ – با احترام البته)

دوما اینکه، تردید نکنید برادران و خواهران باغیرت، دوراندیش، خیرخواه و متعصب حاج مهدی که خودشان پایه گذار جریان ندای وحدت بوده اند به هیچ عنوان برادری و خواهری شان را در قربانگاه های دروغین رقبای ایشان ذبح نخواهند کرد و تا ثامیه آخر انتخابات، پُشت به برادر خود نمی کنند.

سوما اینکه، رقبای جریان ندای وحدت بپذیرند که انتخابات در پاتاوه به اتمام رسید و نتیجه آن مشخص شد. بقیه مناطق که جای خود دارد.

چهارما اینکه، جریان ندای وحدت در گوشه گوشه بویراحمد واحد رخنه کرده و به دو قطبی های سیاسی در این حوزه انتخابیه پایان داده است و کشتی این جریان در ساحل ناآرام سیاست، تمام موج ها را در هم شکسته، طوفان را پشت سرگذاشته و اکنون در کنار ساحل، لنگر انداخته و پهلو گرفته است.

پنجما اینکه، اگر به عملکرد چهار سال گذشته ” حاج مهدی روشنفکر ” و اغلب نزدیکان، یاران و هم طایفه ای های ایشان بنگرید، حتما مُنصفانه خواهید گفت که آنان، نه برای کسی پرونده ساختند تا نانی کسی از سر سفره ای قطع شود، نه مزاحمت خیابانی برای کسی درست کردند تا گرفتار راهروهای پاسگاه و دادگاه شوند، نه مانع رشد و ارتقای مدیری شدند که مسوولیت ملی نگیرد، نه بسترساز شکاف منطقه ای و طایفه ای شدند، نه بدنبال تخریب چهره های مختلف سیاسی و غیرسیاسی در سطح شهرستانی و استانی بودند، مافیای پیمانکاری را راه نینداختند، پروژه های عظیم را از حلقوم فلان کس در نیاوردند تا به ناحق به حلقوم دیگری بریزند، بدنبال مسدود نمودن فضای حاکم بر منطقه نبودند، در انتصاب مدیران همین الان می بینید برخی ها مدیران حوزه انتخابیه شده اند که برای جریانات رقیب ندای مظلوم وحدت اردوگاه سیاسی و اجتماعی برپا کرده اند، برعلیه هیچ مخالفی شعار سر ندادند و به مخالفان خود شعار ” زنده باد مخالف من ” یاد دادند، عَلمِ دشمنی را در بویراحمد واحد بلند نکردند، کمترین مسوولیت ها را برای خود خواستند، با ادبیات توام با بداخلاقی و توهین با کسی حرف نزدند، ادعاهای هاله نوری نکردند، به دوست و مخالف خود خیانت نکردند، سهم خواهی های زر و زور و تزویر را کنار گذاشتند، به نخبگان تمام طوایف و قبایل احترام گذاشتند، در شادی ها با شادی ملت شاد بودند و در غم ها هم غمخوار ملت بودند، پژو سواری را بر پرادو و شاسی بلندسواری ترجیح دادند و خاک ماشین های شان را بر چهره معصوم فرزندان پابرهنگان نپاشیدند، عروسی فرزندان شان را با کمترین امکانات و طلا و جواهر در دید همگان برگزار کردند، ندای وااسفا و همراهی با محرومین و مستضعفین سردادند اما درآمدهای میلیاردی را از اقامتگاه ها و مُتل ها و هتل ها و اراضی زراعی و باغی در فلان جا و فلان استان نخواستند، دانشجویان را در کنار خود دیدند اما نمره های عالی به پایان نامه ها بخاطر انتخابات و سیاست ندادند، در پروژه های زیرساختی بدون چشم طمع و فقط برای نشاندن لبخند بر لبان فرزندان بویراحمد واحد مَردانه تلاش کردند اما جیبی برای خود از این قِبَل ندوختند، جام زهر را نوشیدند تا آرامش در بویراحمد واحد حاکم شود و البته صدها مورد دیگر که می توان مانند اینها نام برد.

کلام آخر: داستان ندای وحدت بعنوان برگ زرینی در تاریخ بویراحمد با حماسه حماسه سرایان به ثبت رسیده و مطمئن باشید این جریان برگرفته از تلاش های جوانمردان بی ادعایی است که برای اثبات حقانیت خود تا پای جان، دوباره و بدون هیچ ادعایی خواهند جنگید و نمی گذارند پرچم بویراحمد واحد به زمین بیفتد.

به رقبای جریان محبوب و مردمی ندای وحدت توصیه می کنیم در فضایی آرام بفکر رسیدگی به سایر امور و مسائل زندگی خود باشند چرا که ” سردار ندای وحدت ” و همراهان گرانسنگ، گرانقدر و باغیرت او، قصد دارند میزان آرای این جریان در تاریح بویراحمد یک ” آرای ” نمونه و اولین باری باشد.

آرایی به عدد ۱۰۰ هزار رای خالص و مُطهر از صندوق های پُر از عشق و محبت برای شکست اهریمن های زر و زور و تزویر در بویراحمد واحد.

وعده ما سحرگاه دوازدهم اسفندماه امسال – این خط و این نشان

راه سلام: انتشار نامه های وارده بمعنای تائید یا رد مطالب مطروحه نیست و آمادگی خود را برای انتشار نامه های وارده با رعایت تمام موازین اخلاقی، اجتماعی ، فرهنگی، سیاسی و بدور از تنش های منطقه ای و ایلی اعلان می دارد.

هدف اساسی از انتشار نامه های وارده فراهم نمودن بسترهای گفتمانی با رعایت موازین شرعی و قانونی و باز کردن روزنه های گفت و گو و کرسی های آزاد اندیشی در فضای مجازی بوده تا بتوانیم در کنار هم، چهار اولویت امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت را به خوبی و نیکی در انتخابات دوازدهم انجام دهیم.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

18 پاسخ

  1. به عنوان کسی که لیدر ایشان بودم و حداقل ۲۰۰ رای برای ایشان داشتم مطمعن خواهم بود که ایشان این دور ۳۵ تا ۳۷ هزار رای بیشتر نخواهد داشت

  2. این رو بگو این یادداشت چقدر می فروشی فقط جای چند واژه رو جابجا کن مثلا آخرش بنویس ببخشید خواب بودم خیال ورم داشته
    اولش هم عنوان خواب شیرین برد

  3. درود
    متأسفانه بجایی کشیده شده ایم که تحلیل های احساسی و توهینی به سایتها انتقال پیدا میکند…
    همانطور که استحضار داریم ندای خاله خورزویی و داماد پروری یکی از اتحادهای محلی در طول تاریخ استان بود…
    آخرش نفهمیدیم مدرک تحصیلی جناب روشنفکر چیه و از کدوم دانشگاه

  4. روشنفکر حداکثر در خوشبینانه ترین حالت ممکن ۴۰۰۰۰رای خواهد آورد تازه اگر بیارد

  5. انشالله اینبار به کوری چشم بدخواهان سردار ندای وحدت ۱۰۰هزار تا رای را میارم. وعده دیدار ۱۲اسفندسرنجل کول. یامهدی حاج مهدی

  6. اولا وقتی میخای مطلبی بنویسی ی حداقل اطلاعاتی کسب کن. حتی اگه مطلبت چرت و پرت باشه به این حداقل نیاز داره. هدایت خواه و موسوی هر دو دوره دوم بیشتر از دوره اول رای گرفتن.
    دوما وقتی میخای ی تخمین بزنی ی کم نزدیک واقعیت بزن حتی اگر دچار توهم باشی. ایشون نهایتا ۳۵ هزارتا میگیره

  7. ………….. رد صلاحیت برای دزدی هاش و مسایل زمین ها و املاکی که بصورت ناپاک بدست آورده و فیلم عروسی لاکچری…………..که گفت………… کرده و تیپ جلف ……….. که … انداخته بود بیرون، اوج ریاکاری ، ایشون اصلا ………….نیست در اصل فوری است و ۲۰۰،۳۰۰سال پیش از غور افغانستان اومدن اردکان و بعد اومدن وارد بویراحمد شدن

  8. من دور قبل مخالف ندای وحدت بودم بابا این شعار خیلی پر معنا و کاربرد است ،بازگشت به خود یعنی آرا بالای ۱۰۰ هزار زر وزوز تجسس و پرونده سازی،از بویراحمد رفت،ندای آزادی غوغا کرد من هم به ایشون رای میدم فرمانده بمان تا همبشه

    1. انشالله جناب دکتر روشنفکر با تو کل به خدا و یاری و هم اندیشی یاران همراهش و ایلات و اقشار بویراحمد واحد با بیشترین آرایی که حتی در حد انتظار نیست به کرسی مجلس تکیه خواهد داد

  9. ما ددور قبل با جان دل برای ایشون کار کردیم ولی این دور با جان دل علیه ایشون کار میکنیم.

  10. باش تا صبح دولتت بدمد
    مردم یکپارچه از فامیل بازی ندای …… به تنگ آمده اند
    معلوم هست خوب منتفع شدی

    1. اگه این آمار رو از خودش گرفتی خدمتت عرض کنم روشنفکر اصا با عدد و رقم مشکل داره. مث همون جریان یکصد و چهل و یکمین سالگرد انقلاب.
      زیاد به حرف خودش توجه نکن

  11. ۱۰۰ هزارتایی چیه امسال ب لطف خدا و زحمات دکتر روشنفکر ک در سیسخت سنگ تمام گذاشتن
    داریم یکپارچش میکنیم شهرو برای دکتر روشنفکر ک برسیم به ۱۲۰ هزارتایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط