امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۰۳

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

روشنفکر: نان عده‌ای در تفرقه است/ مردم برای خادم و خائن تفاوت قائل‌اند

نماینده شهرستان‌های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کسانی که به اَشکال مختلف تلاش می‌کنند در بین مردم تفرقه باشد، گفت: نان عده‌ای در تفرقه و تشتت با القابی چون چپ و راست است.

به گزارش راه سلام، “مهدی روشنفکر” در روستای دارشاهی بویراحمد با بیان اینکه عده‌ای با تفرقه انداختن به نام‌های چپ و راست و یا سیاه و سفید، نان شان را در تفرقه و تشتت بدست می‌آورند، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مردم درایت دارند و درک می‌کنند، حتی آن‌هایی که شاید تحصیلات چندانی نداشته باشند، اما خوب می‌شناسد و خوب تشخیص می‌دهند.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه انتخابیه سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد طی چهارسال گذشته، یادآور شد: اگرچه ۲ و نیم سال از چهارسال گذشته گرفتار بیماری منحوس کرونا بودیم اما معتقدیم هر کدام از مدیران و دست اندرکاران، کاری کردند و کارآمدی داشتند، به جناح و گروه او نگاه نکنیم.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: مسأله امروز ما کارآمدی مدیران است و براین باوریم که مردم ما بین خائن و خادم تفاوت قائل‌اند.

روشنفکر با تاکید براینکه حق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، بویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام خدمات بهتر بود، اظهار داشت: متأسفانه ما دست اندرکاران آنگونه که شایسته و بایسته این مردم است، نتوانستیم خدمات ارائه دهیم.

وی با اظهار تاسف از اینکه، ناکارآمدی، ناتوانی، نبود عدالت و تعهد، نگذاشتند نعمت‌های انقلاب در اختیار مردم ما قرار بگیرد، یادآور شد: ما معتقدیم لزومی ندارد برخی با دروغ و تهمت، انتخاب صحیح و دقیق مردم در انتخابات را زیر سؤال ببرند./ایلنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط