امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۴۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

سعادتیان: موحد حرفی برای گفتن ندارد و باید بنفع من کنار برود/ کهگیلویه بزرگ را به فلاکت رسانده اند

کاندیدای مطرح و جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی از " موحد " بعنوان مُسن ترین کاندیدای انتخاباتی این حوزه انتخابیه خواست عرصه انتخابات امسال را برای کاندیداهای جوان خالی کند.

” آیت الله سعادتیان” در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری راه سلام گفت: من معتقدم آقای موحد که بهرحال قبلا برنامه های خود را برای توسعه کهگیلویه بزرگ اجرایی کرده است و دیگر حرفی برای گفتن ندارد، شایسته است عرصه را برای کاندیداهای جدید و جوان خالی کند.

وی با بیان اینکه قبول کنیم آقای موحد، حرفی برای گفتن در کهگیلویه بزرگ ندارند، اظهارداشت: اگر این آقا حرفی برای گفتن داشت وضعیت تاسفبار حوزه انتخابیه را اکنون اینگونه شاهد نمی بودیم.

این اُستاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که گاها شنیده می شود شما کاندیدای پوششی ” موحد ” هستید و در آستانه انتخابات برای ایشان کنار می روید؟ با لبخند پاسخ داد: سوال من از کسانی که این شایعات مُضحک را با هدف مشخص در جامعه منتشر می کنند این است که چرا آقای موحد بنفع من کنار نرود؟

سعادتیان با طرح این سوال که چرا بنفع آقای موحد یا شخص دیگری کنار بروم؟ ادامه داد: من و تمامی کسانی که با شعارها و برنامه های من همراهی می کنند معتقدند به جهت ناکار آمدی های آقایان در طی دهه ها و ادوار گذشته، سرزمین کهگیلویه بزرگ هر بار و هر دور بیشتر از قبل در باتلاق فقر، فلاکت و پسرفت، فرورفته است.

وی با طرح این سوال که واقعا چه کسانی کهگیلویه بزرگ را اینگونه در باتلاق فقر، فلاکت و پسرفت فرو برده اند؟ تصریح کرد: من از این آقا، مُصرانه می خواهم واقعا اگر دعوایش بر سر لَحاف قدرت نیست، هم اکنون عرصه انتخابات را بنفع جوانترها خالی کند.

کاندیدای مطرح و جوان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: واقعا این آقا دلش بحال کهگیلویه بزرگ می سوزد؟ سوال ما این است که واقعا این آقا بعد از اینهمه سال و اینهمه بدبختی برای این حوزه مظلوم انتخابیه، چرا همجنان بدنبال قدرت باشد؟

سعادتیان بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، ادامه داد: این آقا اگر راست می گوید که دلش بحال مردم کهگیلویه بزرگ می سوزد حلقه های مافیایی اطرافش را کنار بگذارد و کهگیلویه بزرگ را برای همیشه رها کند.

وی با تاکید براینکه ما دیگری اُمیدی به خیر این آقا در کهگیلویه بزرگ نداریم، خاطرنشان کرد: ما از آقای موحد می خواهیم مردم را بیشتر از این، نااُمید نکند و به حوزه انتخابیه هم بیشتر از این آسیب نزند.

این کاندیدای اخلاق مدار و بااصالت انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ به مردم این حوزه انتخابیه هم این چنین گفت که: مردم بدانید تا آخر مسیر ، با قدرت بیشتر در کنار شما خواهیم بود و مطمئن باشید عَلَمِ حق طلبی و عدالتخواهی را برعلیه ناکارآمدی ها برافراشته ایم.

سعادتیان از مردم کهگیلویه بزرگ خواست برای همیشه آنانی که این حوزه انتخابیه را به فلاکت و فقر رسانده اند کنار بگذارند و همانند اجداد تاریخی شان استوار و راست قامت به جوانترها اعتماد کنند.

به گزارش راه سلام، آمار دریافتی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، نشان می دهد ” دکتر آیت الله سعادتیان ” پدیده انتخابات دوازدهم در این حوزه انتخابیه ” لقب ” گرفته و آرای او یک ” آرای رویشی ” است.

موحد، بدلیل کهولت سن، آخرین باری است که می تواند کاندیدای انتخابات مجلس شود.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

2 پاسخ

  1. آغا فیروز تو تأهل چهار محال هستی کسی از تو نظر نخواسته ،کهگیلویه خودش تحصیل کرده فراوان دار

  2. باسلام
    ایشان مردی بزرگ و افکار بزرگی دارن
    و فردی پاکدست و صادق و اگاه به امورمسائل سیاسی و امنیتی بخصوص اقتصادی هستن
    ایشان فردی مردم دارو بااصالت هستن
    امیدوارم که در این انتخابات پیروز شوند
    کسی که نه دنبال ثروت بوده و نه هست
    کمترکسی دیدم که فقط به فکر مردم باشه
    توصیه میکنم به فردی که توانمند هست و دنبال پرکردن جیبش نبوده و هست رای بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط