امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۵:۵۷

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

سیاوش هم از اردوگاه موحد پَر کشید و کاندیدای انتخابات شد

سخنران و تئوریسین بسیاری از روزهای انتخاباتی ستادهای سیدمحمد موحد در کهگیلویه بزرگ هم از اردوگاه موحد پَرکشید و نام خود را در میان کاندیداهای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی و رقیب موحد به ثبت رساند.

به گزارش راه سلام، “سیدمحمدظاهر سیاوش” متولد روزهای گرم مردادماه ۱۳۴۲ در روستای پرچل از توابع شهرستان لنده و از خانواده های متدین سادات رضاتوفیق که سابقه فعالیت سیاسی در ستادهای “سیدمحمد موحد” در کهگیلویه بزرگ را طی سالیان متمادی داشته، اکنون و در آستانه انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی از “موحد” جدا و رقیب سرسخت او در این انتخابات شده است.

“سیاوش” مسوولیت های مهمی را در حوزه شهرستانی و استانی در کارنامه خود بهمراه دارد، از مدیرکلی بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تا فرمانداری در شهرستان بهمئی.

او فرهنگی، جانباز هشت سال دفاع مقدس و خطیبی سخنور است که به نیک اخلاقی و تواضع شهره است.

“سیاوش” روزهای فراوانی را در عُمر خویش در اردوگاه ” موحد” سپری نموده و اما این بار به این نتیجه رسیده است که “موحد” با توجه به کهولت سن بالا، دیگر نمی بایست کاندیدای انتخابات در کهگیلویه بزرگ می شد و فضای سیاست را باید در این حوزه انتخابیه به افراد شایسته دیگری وا می گذاشت.

“سیدمحمدظاهر سیاوش” چهره آشنایی برای سیاسیون، فرهنگیان و البته قاطبه جوانان در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ دارد چرا که زبان و کلام او همواره نزد همولایتی های خود ” شیرین و باوقار ” بوده است.

او نویسنده توانایی است و سابقه اجرایی او در فرمانداری بهمئی می تواند برگ برنده ای برای شناخت او از نحوه اجرای پروژه های زیرساختی در حوزه انتخابیه محروم و عقب افتاده کهگیلویه بزرگ باشد.

“سیاوش” دوستان پای کار متعددی در این حوزه انتخابیه دارد و البته شهرستان لنده می تواند او را بعنوان یک نماینده بالقوه در خانه ملت به کهگیلویه بزرگ معرفی کند.

او در یکی از کشورهای حاشیه ای خلیج فارس هم تدریس نموده و این سابقه می تواند نام نیک از او بعنوان یک چهره ملی و بین المللی در مجلس دوازدهم، بجا بگذارد.

فرماندار اسبق بهمئی، در حوزه اعتقادی و مذهبی، تجارب فراوانی دارد و این تجارب از او فردی صادق و دلسوز در جامعه ساخته است.

“سیاوش” در صورت پیروزی در انتخابات مجلس دوازدهم می تواند در کمیسیون های آموزش ، عمران و  امنیت ملی حضور داشته باشد که هرکدام از این کمیسیون ها می تواند برای کهگیلویه بزرگ، گره گشا باشد.

باید منتظر ماند و دید که “سیاوش ” در روزهای آینده انتخابات چه خط و مشی را بدست می گیرد و البته بنظر می رسد انتقادات تندی را روانه اردوگاه ” موحد” خواهد نمود.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

8 پاسخ

  1. سلام آقای علیبازی سیاوش هیچوقت در اردوگاه موحدنبودایشان از اولین حامیان نجفی وحزب بودچراموحدرابدنام وسیاوش راتخریب می‌کنی بعدازنجفی هم بزرگواری بود یکبار رسمی نه فقط اسمی موحدی بود

  2. ضمن آرزوی موفقیت برای آقای سیاوش ، ولی آقای سیاوش دنبال تخریب و در دهل زدن نیست ، نه به دنبال موحد بلکه به هیچکدام از نامزدهای انتخاباتی ، لطفا در نوشتن مطالب کمی دقت لازم است

  3. راه سلام یعنی علیبازی بزرگوار دیت از سیطنت و تخرزب و دو بهم زنی بر نمی داری ریالت رسانه رسالت متبرک و بزرگی است . متاسفانه در تمام مطالبتان هیچ وفت رعایت حرمت قلم ننمودی و چهره تان کاملا شنا خته شده است . به نژرم حداقل باید بدلیل تجربیات متعدد در بی صداقتی یک بار ره صداقت پیش بگیر ببین ضرر دارد یا نه ایرادی ندارد به تجربه ان می ارزد شما که هر راهی را جز صداقت را امتحان کروی یه بار صداقت پیشه کن . سباوش سالیان سال بود و هیت با موحد نبوده و اگر هم بوده به اقتضای سیاست بوده این طور هم که شما تفسیر و بزرگ می کنی ادمها نیستند دنیا سیاست دنیای ریزش و رویش است الان مجال سیاست دست امثال سیاوش وزمان و فیاض بخش و حبیبی ها نیست . گدشت ان دورانی که مردم بواسطه ابن قیبیل افراد جمع می شدند الان داخل هر خونه ای دوسه نفر امثال سیاوش با دانش روز و …. رشد کرده است دیگر نیازی به بزرگ نمایی این قبیل افراد نیست این را اویزه گوشت کن . تا کی می خواهی در دنیای رسانه ازمون و خطا کنی از این شاخه به ان شاخه از این عنوان به ان عنوان و حتی کارت به جایی رسیده که از این شهر به ان شهر هم می کنی به نظرم هم تجربه کار اداری شما کفاف خیلی چیزها را می کند هم سابقه رسانه ای تان مشهود همه چیز هست به نظرم نشستن و به تجربیات گذشته خود اندیشیدن بهترین راه صواب برای شما خواهد بود نه راه انداختن راه سلام ها و …….

  4. (اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم )
    ان شاالله باآرزوی پیروزی برادر بزرگوارمون. مطعنن کسی که با خداست و برای خدا قدم برمی‌دارد و نیت خود را خالص می‌گرداند پیروز نهایی جبهه حق است

  5. سلام علی رغم احترامی که همه ما برای آقای موحد ودیگر کاندیداهای کهگیلویه بزرگ قائل هستیم .
    حاج سیاوش را نسبت به دیگران که داعیه نمایندگی دارند .محقق میدانیم مردم دار پر انرژی مومن پای کار خستگی ناپذیر رایزنی قوی اهل تعامل با دگر اندیشان .متبسم و…..لذا اگر مردم بخواهند بعد انتخابات فراموش نشوند باید به حاج سیاوش ها که از جنس مردم می‌باشند رای بدهند .هنوز عضویتی در مافیای قدرت ندارد لذا میتوان به کارآمدیش دل ببندیم.
    ضمنا تجاربی دارد که بتواند از انحرافات موجود بکاهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط