امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۱۰:۳۶

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

شکست پُشت شکست برای اردوگاه موحد در چُرام/ بابکانی ها هم به بزرگواری پیوستند

با ساده ترین نگاه اجمالی به وضعیت اردوگاه های کاندیداهای مشهور انتخاباتی در شهرستان چُرام براحتی می توان به این نتیجه رسید که بزرگواری در خط مقدم فتح خاکریزهاست و تاالان او را باید فاتح انتخابات در این شهرستان دانست.

همانگونه که راه سلام پیشتر پیش بینی کرده بود، اردوگاه های سنتی موحد در شهرستان چرام یک به یک در حال تسخیر شدن توسط بزرگواری و عدل هاشمی پور هستند.

اگرچه اختلاف تسخیر اردوگاه ها بین بزرگواری و عدل هاشمی با فاصله و اختلاف ، بنفع بزرگواری است اما ریزش شدید آرای موحد در شهرستان چرام آن هم در بین یاران سنتی اش برخلاف  تمامی انتخابات ها، چشمگیر و قابل توصیف نیست.

چُرامی ها همه می دانند که آرای اغلب بابکانی ها در تمامی انتخابات ها به سبد موحد واریز می شد اما داستان انتخابات دوازدهم داستانی متفاوت تر از انتخابات های گذشته است همانند سایر حوزه های انتخابیه در کهگیلویه بزرگ،

شب گذشته خانواده ارزشمند و بااصالت جَفتا از نوادگان شجاع اردشیر بابکان در شهرستان چُرام به اردوگاه بزرگواری پیوستند تا پازل شکست اردوگاه موحد در این شهرستان روز به روز پُر رنگ تر و تکمیل تر شود.

بنا به تمامی اخبار و گزارش های واصله، حجم استقبال میزبانی و دعوت از بزرگواری در شهرستان چُرام شدت گرفته بگونه ای که میزبان باید چندین هفته در نوبت بماند تا میزبانی به او برسد.

بزرگواری حق زیادی بر گردن چُرامی ها دارد.. او چُرام را شهرستان کرده و محور یاسوج _ سادات _ چُرام را برای آنان احداث نموده است.

بزرگواری در دوران نمایندگی به شکل تحسین برانگیزی از نیروهای انسانی چُرام در مناصب استانی، شهرستانی و حتی ملی بهره برده است.

انتصاب ۲ فرماندار ، چندین بخشدار و چندین مدیر شهرستانی در کهگیلویه بزرگ از دیگر دلایل علاقمندی چُرامی ها به بزرگواری است.

چُرامی ها، بزرگواری را فرزند دیار خود می خوانند و معتقدند که بزرگواری هم شجاع است و هم صادق. علاقه آنان به بزرگواری از جنس علاقه یک خانواده پدر و فرزندی است.

آنان معتقدند بزرگواری در هشت سال دوران وکالت ش به آنان نه وعده پوشالی متوهمانه داد و نه به آنان دروغ گفته است.

اکنون با پیوستن خانواده گرانقدر جَفتا به اردوگاه بزرگواری،  آرای بزرگواری در طایفه بابکانی از چال بایار تا پای کوه سیاه ، از چرام مرکزی و محدوده تنگ پیرزال تا روستای دلی باریک در مرز باوی به سبد بزرگواری سرازیر می شود.

تنور انتخابات در کهگیلویه بزرگ روزانه در حال گرم شدن است و بنا بگفته تحلیلگران، بنظر می رسد  آرای موحد در این گرم شدن تنور در حال ذوب شدن است.

راه سلام آمادگی انتشار جوابیه به این مطلب را دارد.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

5 پاسخ

  1. سلام دوستان بهترین تصمیم تحریم انتخابات است قریب به بیست سال موحد کهگیلویه را به قهقرا برد و این عمل نشان می‌دهد مردم ما روی تفکر و شایستگی رأی نمی‌دهند بنابراین رأی ندادن بهترین راست

  2. سلام
    یک خانواده به بزرگواری پیوسته نه کل بابکانی ها
    مطمئن باشید نه موحد و نه بزرگواری در بین بابکانی ها دیگه رای قابل توجهی نخواهند داشت
    چال بایار و دلی باریک و تنگ پیرزال تحت تاثیر جو رسانه ای شماها قرار نمیگیره ولی هر تصمیمی باشه موحد و بزرگواری نیست

  3. نه بزرگواری نه موحد نه هاشمی پور . هیچکدام ارزش رای دادن ندارن . اغلب کسانی ک این سه نفر ذا در چرام دعوت میکنند روز انتخابات همگی در نازمکان و روستاهای اطراف به مرد شجاع و دلیر و با سواد تاجگردون رای خواهند داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط