امروز : ۶/ مرداد /۱۴۰۳ - ساعت ۰۶:۰۱

جدیدترین خبر ها

تبلیغات

پر بازدیدها

قیام توابین انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ از ابهام تا واقعیت

با نزدیک شدن به دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، شور و نشاط انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد رنگ و لعاب جدیدی بخود می گیرد.

به گزارش راه سلام، هر سه حوزه انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد آبستن حوادث بیشماری خواهد بود چرا که برخلاف ۱۱ انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، اکنون در تمامی حوزه های انتخابیه، بزرگان و چهره های شاخص از طوایف مختلف، عزم خود را برای فتح سه کُرسی مجلس آینده جزم کرده اند.

شدت رقابت های انتخاباتی را اکنون می توان در فضای مجازی بخوبی مشاهده کرد، توهین و تشویق ، تهمت و تشویش ، افترا و دفاع ، تخریب و حمایت از مهمترین شاخصه های کنونی انتخاباتی در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کهگیلویه بزرگ بعنوان یکی از حوزه های انتخابیه در این استان، این روزها گرفتار انواع و اقسام حواشی سیاسی و غیرسیاسی است.

سیاست در این حوزه انتخابیه مثل نان شب به امری واجب تبدیل شده و مشارکت در انتخابات های گذشته گاها از مرز ۱۰۰ درصد هم گذشته است.

حضور بزرگانی چون بزرگواری ، موحد ، سعادتیان ، رضوی ، مژدهی پور ، سیاوش ، اندرزیان، باقریان، زارع قلات، صلاحت پور ، هاشمی پور ، فضای التهابی کهگیلویه بزرگ را ملتهب تر نموده و اردوکشی های انتخاباتی، اکنون خانه به خانه شده است.

یاران سنتی و یا کُهنه سرداران اردوگاه موحد در حال خروج از اردوگاه این کاندیدای انتخاباتی هستند و بنظر می رسد ریزش آرای موحد نسبت به سایر کاندیداهای دیگر دوچندان تر از قبل شده باشد.

رقابت انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ شامل دو بخش بویراحمد گرمسیری و بخش ثلاث ( طیبی، بهمئی و دشمن زیاری) فشرده شده و اکنون برخی از یاران سنتی موحد با اعلان اسامی خود، از این اردوگاه خارج شده اند.

شنیده می شود گروهی که در حال خروج از اردوگاه موحد هستند قصد دارند با نام “گروه توابین انتخاباتی” اعلان هویت کرده و رو در روی اردوگاه سابق و اسبق خود وارد عرصه انتخابات دوازدهم شوند و تلاش می کنند قیام شکوهمندی در آن حوزه انتخابیه داشته باشند.

اگرچه هنوز اطلاعات تکمیلی از تاسیس گروه ” توابین انتخاباتی ” در ” کهگیلویه بزرگ ” بدست راه سلام نرسیده و در حال کسب اطلاعات بیشتر از وجود ” گروه توابین انتخاباتی ” هستیم اما واقعیت امر این است که ریزش یاران سنتی در اردوگاه موحد روزانه در حال شدت گرفتن است و هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم، این ریزش ها دوچندان تر می شود.

راه سلام به هیچ عنوان، تشکیل و تاسیس ” گروه توابین انتخاباتی ” در ” کهگیلویه بزرگ ” را تا دریافت آخرین اطلاعات دقیق، رد یا تایید نمی کند اما تشکیل این گروه در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می تواند بر سرعت ریزش آرای موحد در بویراحمد گرمسیری و بخش ثلاث بیفزاید.

این پایگاه خبری آمادگی کامل جهت انتشار جوابیه از سوی اردوگاه موحد را راجع به تاسیس ” گروه توابین انتخاباتی ” در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بطور رسمی اعلان می کند.

لینک کوتاه :

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مرتبط